Marketing Automation Revolution Using the potential of Big Data

Książka

Marketing Automation Revolution
Using the potential of Big Data

  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Rok wydania: 2018
  • ISBN: 9788301195113
  • Ilość stron: 174
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 79,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 79,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing Automation Revolution - Grzegorz Błażewicz

Current technological revolution, immense Internet penetration, AND mobile technologies resulted in a brand new type of consumer. This new consumer changed the manner of making purchasing decisions, but also leaves thousands of footprints ON WWW pages, in mobile apps, maps, OR transaction systems. All this has resulted in redefining the role of marketing, AND placed remarkable challenges before marketers, the solving of which requires not only appropriate technologies, but also a new kind of knowledge.


Szczegóły: Marketing Automation Revolution - Grzegorz Błażewicz

Tytuł: Marketing Automation Revolution
Podtytuł: Using the potential of Big Data
Autor: Grzegorz Błażewicz
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301195113
Języki: angielski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 174
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.325 kg


Recenzje: Marketing Automation Revolution - Grzegorz Błażewicz

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×