Kultura, media i społeczeństwo w czasie pandemii Covid-19

Książka

Kultura, media i społeczeństwo w czasie pandemii Covid-19

Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 54,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 54,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Kultura, media i społeczeństwo w czasie pandemii Covid-19

Pandemia zaktualizowała problemy, o których sądziliśmy, że przeszły już do przeszłości. Ukazała kruchość naszej egzystencji i ułudę bezpieczeństwa, które gwarantuje technologia. Zapewne szereg procesów, które zachodzą w czasie pandemii, będzie miało znaczący wpływ na naszą przyszłość. Zdominowanie dyskursu o pandemii przez nauki medyczne, co jest zrozumiałe w świetle zagrożenia zdrowia i życia, jakie ona ze sobą niesie, stwarza wrażenie, że humanistyka jest bezradna. Niniejszą książką próbujemy temu zaprzeczyć; na pracę składają się teksty, które z pozycji humanistyki przedstawiają i interpretują przykłady kulturowych reakcji na pandemię covid-19. Nie jest to zatem praca o wirusie i chorobie, którą wywołuje a raczej zbiór relacji na temat człowieka i jego kultury rozumianej jako narzędzie oswajania z tym co nowe, inne i często (jak w tym wypadku) przerażające.


Szczegóły: Kultura, media i społeczeństwo w czasie pandemii Covid-19

Tytuł: Kultura, media i społeczeństwo w czasie pandemii Covid-19
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UAM
ISBN: 9788323240204
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 368
Oprawa: Miękka
Redakcja: Bednarczuk Arkadiusz, Walczak Karol


Recenzje: Kultura, media i społeczeństwo w czasie pandemii Covid-19

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×