Planszówki dla mądrej główki SP 1-3 WSIP

Planszówki dla mądrej główki SP 1-3 WSIP

  • Producent: WSiP
  • EAN: 9788302189203
  • Oprawa: pudełko
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 52,75 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 52,75 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Planszówki dla mądrej główki SP 1-3 WSIP - Opracowanie zbiorowe

Zestaw gier edukacyjnych:

Planszówki dla mądrej główki. Gry polonistyczne służą do utrwalania wiadomości i umiejętności z zakresu edukacji polonistycznej. Nauczyciel może wykorzystać gry na lekcji w wybranym przez siebie czasie i według własnego uznania, np. podczas zajęć powtórzeniowych. Planszówki są nie tylko atrakcyjną formą nauki, ale także okazją do integracji uczniów podczas wspólnej zabawy.

W skład gry wchodzi:

  • dwustronna plansza (jedna gra dla uczniów kl. 1 "Miejskie uliczki", druga - dla uczniów kl. 2-3 "Biblioteka zagadek"), dodatkowe karty oraz pionki, kostka i instrukcja z opisem zasad.
  • To pomoce dydaktyczne służące do utrwalania wiedzy i umiejętności z zakresu edukacji polonistycznej w formie zabawy.
  • Plansza do gry dla klasy 1 przedstawia drogę dzieci z domu do szkoły wśród miejskich uliczek i uwzględnia elementy związane z bezpieczeństwem pokonania tej trasy.
  • Plansza do gry dla klasy 2-3 prezentuje różnorodność funkcji, jakie pełni biblioteka dla dzieci, by zachęcić uczniów do korzystania z jej zasobów i oferty na co dzień.
  • Dodatkowymi elementami podnoszącymi atrakcyjność gier są karty specjalne z tekstami poleceń.

"Planszówki dla mądrej główki. Gry matematyczne to zestaw dwóch gier edukacyjnych służący do utrwalania zdobytych umiejętności z edukacji matematycznej, ćwiczenia sprawności w dodawaniu i odejmowaniu liczb. Nauczyciel ma możliwość wykorzystania gier na zajęciach z dziećmi z różnymi potrzebami edukacyjnymi, w dowolnym momencie zajęć i według własnego uznania np. podczas zajęć powtórzeniowych.

  • Dzięki grom łatwiej będzie mu zintegrować klasę. Uczniowie otrzymają atrakcyjne pomoce dydaktyczne rozwijające umiejętności i pomocne w utrwalaniu wiedzy. Przyswoją wiedzę w czasie zabawy, a także będą uczyć się respektować ustalone reguły, właściwie reagować na sukces i porażkę oraz kulturalnie odnosić się do innych graczy.

Zestaw składa się z:

  • dwustronnej planszy do gry, karty z żetonami, 6 pionków, kostki i oraz instrukcji z zasadami gier.
  • Na jednej stronie planszy znajduje się gra pt. "Plac zabaw" przeznaczona dla uczniów klasy 1, natomiast na drugiej - gra pt. "Park aktywności" dla uczniów klasy 2 i 3. Celem gry jest przejście przez plac zabaw lub park aktywności i skorzystanie ze wszystkich obiektów do zabawy.
  • Doskonalenie umiejętności dodawania i odejmowania poprzez zabawę.
  • 2 estetyczne plansze do gry, dodatkowe karty z żetonami, pionki i kostka.

"Planszówki dla mądrej główki". Gry przyrodnicze służą do utrwalania zdobytej wiedzy i umiejętności z edukacji przyrodniczej. Nauczyciel może korzystać z gier w wybranym przez siebie czasie i według własnego uznania, np. podczas zajęć powtórzeniowych.

  • Gra posiada dwustronną planszę (jedna gra dla kl. 1 i 2, druga - dla kl. 3), dodatkowe karty potrzebne do gier oraz pionki, kostkę i instrukcję z zasadami gier.
  • Plansza do gry dla klas 1-2 jest poglądowym rysunkiem przedstawiającym bór sosnowy w okresie późnego lata, a plansza do klasy 3 przedstawia naturalny las liściasty wczesną wiosną. Na planszach wyodrębniono 3 warstwy lasu: korony drzew, podszyt i runo, a także pokazano zwierzęta.
  • Dodatkowymi elementami podnoszącymi atrakcyjność gier są karty z roślinami, zwierzętami, informacjami i pytaniami.


Szczegóły: Planszówki dla mądrej główki SP 1-3 WSIP - Opracowanie zbiorowe

Nazwa: Planszówki dla mądrej główki SP 1-3 WSIP
Autor: Opracowanie zbiorowe
Producent: WSiP
Kod paskowy: 9788302189203
Oprawa: pudełko


Recenzje: Planszówki dla mądrej główki SP 1-3 WSIP - Opracowanie zbiorowe

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×