Marketingowa rola potencjału kuchni regionalny

Marketingowa rola potencjału kuchni regionalny

  • Producent: Naukowe Sophia
  • Rok produkcji: 2022
  • ISBN: 9788395929495
  • Ilość stron: 116
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 68,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 68,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketingowa rola potencjału kuchni regionalny - Opracowanie zbiorowe

Szczególnie ważną zaletą kuchni i produktów regionalnych jest ich powiązanie z lokalną historią i dziedzictwem kulturowym, a to z kolei jest niezwykle istotne w budowaniu zrównoważonego rozwoju regionalnego. Konsumenci, którzy niejednokrotnie zmieniają miejsce zamieszkania, coraz częściej potrzebują identyfikacji się z konkretnym rejonem, pragną nazwać jeden obszar swoją małą ojczyzną. Identyfikacji z pewnym ograniczonym obszarem sprzyja wspólna historia, obyczaje, a także legendy i nawyki żywieniowe regionu, dlatego też produkty regionalne stanowią doskonały element spajający ludzi, tym samym ta cecha jest wyróżnikiem umożliwiającym zastosowanie w przypadku artykułów tradycyjnych marketingu terytorialnego jako sposobu na promocję województwa, miasta, czy gminy, w którą nieodłącznie zostałaby wpleciona reklama produktu regionalnego. W Polsce początek marketingu terytorialnego datuje się na wczesne lata dziewięćdziesiąte ubiegłego wieku, gdy po przemianach ustrojowych zapoczątkowanych w 1989 roku powstały pierwsze jednostki samorządu terytorialnego, natomiast początek zainteresowania klientów produktami regionalnymi zaczyna się pod koniec lat dziewięćdziesiątych, kiedy zostaje zaspokojona chęć spróbowania produktów zagranicznych, które do tej pory były produktami luksusowymi.


Szczegóły: Marketingowa rola potencjału kuchni regionalny - Opracowanie zbiorowe

Tytuł: Marketingowa rola potencjału kuchni regionalny
Autor: Opracowanie zbiorowe
Producent: Naukowe Sophia
ISBN: 9788395929495
Rok produkcji: 2022
Ilość stron: 116


Recenzje: Marketingowa rola potencjału kuchni regionalny - Opracowanie zbiorowe

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×