E-Marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka

Książka

E-Marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka

  • Wydawnictwo: Poltext
  • Rok wydania: 2022
  • ISBN: 9788381753944
  • Ilość stron: 488
  • Format: 16.5 x 23.5 cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
Dzisiaj*Zamówienie złożone do godz. 12.00 (nie dotyczy przedpłat zaksięgowanych po godz. 12.00). Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.
Cena katalogowa 59,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 59,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: E-Marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka

Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać, że e-marketing to ważny element działania każdej firmy, a kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów od sprzedaży czy PR.



W książce zostały omówione zagadnienia takie jak:


  1. strategia e-marketingowa,

  2. usługi interaktywne,

  3. badania marketingowe online,

  4. zachowanie konsumenta online,

  5. aspekty prawne e-marketingu,

  6. marketing mobilny,

  7. serwisy www,

  8. pozycjonowanie w wyszukiwarkach,

  9. projektowanie interfejsów,

  10. reklama AdWords,

  11. Analytics, e-mail marketing,

  12. marketing automation,

  13. social media marketing,

  14. personal branding,

  15. internet PR i influencer marketing oraz content marketing.


Ze względu na zakres tematyczny oraz praktyczny sposób prezentowania poszczególnych zagadnień publikacja jest świetnym wsparciem dla każdego, kto profesjonalnie zajmuje się e-marketingiem lub stawia w cyfrowym świecie pierwsze kroki.



Książka składa się z trzech bloków tematycznych:


  • strategicznego i operacyjnego zarządzania działalnością marketingową online,

  • pomiaru, analityki i badań wspierających podejmowanie decyzji online,

  • narzędzi i technik komunikacji marketingowej online.


Każdy rozdział zawiera wyjaśnienia podstawowych pojęć oraz praktyczny opis danego zagadnienia – w taki sposób, aby miał on stricte wdrożeniowy charakter. Dodatkowo w każdym rozdziale znajdują się ćwiczenia oraz studia przypadków z polskiego rynku.



Autorzy książki
to nie tylko świetni eksperci branżowi, ale również uznani dydaktycy, wykorzystujący doświadczenie z firm i instytucji, które reprezentują (m.in.: Deloitte Digital, GoldenSubmarine, VML Poland, T-Mobile, Socjomania, Future Mind, Akademia Leona Koźmińskiego, IQS Poland, Ideo, Freshmail). Zdecydowana większość z nich od wielu lat z sukcesem prowadzi kursy, szkolenia oraz zajęcia na studiach podyplomowych.



„E-marketing to jedna z najszybciej rozwijających się dziedzin wiedzy. Każdego miesiąca pojawiają się nowe technologie, narzędzia oraz powiązane z nimi dobre praktyki. Książka pomaga nadążyć za zmieniającym się krajobrazem marketingu internetowego. Dzięki niej poznasz wartościowe techniki i aplikacje, które pozwolą analizować efekty Twoich działań marketingowych, poprawę satysfakcji klientów, a w efekcie przyspieszą wzrost Twojej firmy” - Michał Sadowski, założyciel Brand24


Szczegóły: E-Marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka

Tytuł: E-Marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka
Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788381753944
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 488
Format: 16.5 x 23.5 cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Redakcja: Mazurek Grzegorz


Recenzje: E-Marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×