E-Marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka

Książka

E-Marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka

  • Wydawnictwo: Poltext
  • Rok wydania: 2022
  • ISBN: 9788381753944
  • Ilość stron: 488
  • Format: 16.5 x 23.5 cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
2 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 59,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 59,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: E-Marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka

Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać, że e-marketing to ważny element działania każdej firmy, a kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów od sprzedaży czy PR.



W książce zostały omówione zagadnienia takie jak:


  1. strategia e-marketingowa,

  2. usługi interaktywne,

  3. badania marketingowe online,

  4. zachowanie konsumenta online,

  5. aspekty prawne e-marketingu,

  6. marketing mobilny,

  7. serwisy www,

  8. pozycjonowanie w wyszukiwarkach,

  9. projektowanie interfejsów,

  10. reklama AdWords,

  11. Analytics, e-mail marketing,

  12. marketing automation,

  13. social media marketing,

  14. personal branding,

  15. internet PR i influencer marketing oraz content marketing.


Ze względu na zakres tematyczny oraz praktyczny sposób prezentowania poszczególnych zagadnień publikacja jest świetnym wsparciem dla każdego, kto profesjonalnie zajmuje się e-marketingiem lub stawia w cyfrowym świecie pierwsze kroki.



Książka składa się z trzech bloków tematycznych:


  • strategicznego i operacyjnego zarządzania działalnością marketingową online,

  • pomiaru, analityki i badań wspierających podejmowanie decyzji online,

  • narzędzi i technik komunikacji marketingowej online.


Każdy rozdział zawiera wyjaśnienia podstawowych pojęć oraz praktyczny opis danego zagadnienia – w taki sposób, aby miał on stricte wdrożeniowy charakter. Dodatkowo w każdym rozdziale znajdują się ćwiczenia oraz studia przypadków z polskiego rynku.



Autorzy książki
to nie tylko świetni eksperci branżowi, ale również uznani dydaktycy, wykorzystujący doświadczenie z firm i instytucji, które reprezentują (m.in.: Deloitte Digital, GoldenSubmarine, VML Poland, T-Mobile, Socjomania, Future Mind, Akademia Leona Koźmińskiego, IQS Poland, Ideo, Freshmail). Zdecydowana większość z nich od wielu lat z sukcesem prowadzi kursy, szkolenia oraz zajęcia na studiach podyplomowych.



„E-marketing to jedna z najszybciej rozwijających się dziedzin wiedzy. Każdego miesiąca pojawiają się nowe technologie, narzędzia oraz powiązane z nimi dobre praktyki. Książka pomaga nadążyć za zmieniającym się krajobrazem marketingu internetowego. Dzięki niej poznasz wartościowe techniki i aplikacje, które pozwolą analizować efekty Twoich działań marketingowych, poprawę satysfakcji klientów, a w efekcie przyspieszą wzrost Twojej firmy” - Michał Sadowski, założyciel Brand24


Szczegóły: E-Marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka

Tytuł: E-Marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka
Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788381753944
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 488
Format: 16.5 x 23.5 cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Redakcja: Mazurek Grzegorz


Recenzje: E-Marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×