Konkurencyjność banków w Polsce w zakresie produktów i usług bankowości elektronicznej. Teorie, modele i wyniki empiryczne

Książka

Konkurencyjność banków w Polsce w zakresie produktów i usług bankowości elektronicznej.
Teorie, modele i wyniki empiryczne

  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Rok wydania: 2022
  • ISBN: 9788381021739
  • Ilość stron: 394
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 120,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 120,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Konkurencyjność banków w Polsce w zakresie produktów i usług bankowości elektronicznej. - Tomasz Siudek

Niniejsza monografia jest pierwszą pozycją na rynku wydawniczym dotyczącą konkurencyjności banków w Polsce ocenianej pod względem produktów i usług bankowości elektronicznej, a najważniejszymi jej atrybutami są m.in.:
? autorskie teoretyczne modele konkurencyjności banku, akceptacji i użycia e-bankowości przez klientów oraz satysfakcji, zaufania i lojalności klientów korzystających z produktów i usług e-bankowości;
? autorska koncepcja empirycznych badań konkurencyjności banków w zakresie produktów i usług e-bankowości oraz propozycja wskaźników syntetycznych konkurencyjności popytowej i podażowej banków;
? zidentyfikowane determinanty stymulujące i hamujące rozwój bankowości elektronicznej;
? pokazana rola sektora FinTech w kreowaniu i transferze innowacyjnych technologii w bankowości;
? powiązanie cech społeczno-demograficznych klientów banków z zakresem korzystania przez nich z produktów i usług e-bankowości;
? zidentyfikowane szanse i zagrożenia dla badanych banków oraz propozycja działań na przyszłość w celu podwyższenia ich pozycji konkurencyjnej na rynku finansowym;
? projekt nowej architektury bankowości elektronicznej w związku z pandemią COVID-19.

Publikacja może stanowić inspirujący materiał dla szerokiego grona Czytelników, a jej odbiorcami mogą
być pracownicy m.in.: NBP, banków komercyjnych i spółdzielczych oraz podmiotów sektora FinTech;
ośrodków naukowych; instytucji związanych z sektorem bankowym, np. ZBP, KZBS, KNF, BFG, a także
klienci banków i studenci.


Szczegóły: Konkurencyjność banków w Polsce w zakresie produktów i usług bankowości elektronicznej. - Tomasz Siudek

Tytuł: Konkurencyjność banków w Polsce w zakresie produktów i usług bankowości elektronicznej.
Podtytuł: Teorie, modele i wyniki empiryczne
Autor: Tomasz Siudek
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381021739
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 394
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.5 kg


Recenzje: Konkurencyjność banków w Polsce w zakresie produktów i usług bankowości elektronicznej. - Tomasz Siudek

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×