Media dwudziestolecia w.2

,

Media dwudziestolecia w.2

,

Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 42,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 42,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Media dwudziestolecia w.2 - Małgorzata Bogunia-Borowska, Joanna Rzońca

Szczegóły
Pełna fascynujących postaci i ciekawostek.
W niebanalnej oprawie graficznej.
Opatrzona propozycjami zadań i projektów do samodzielnej realizacji.
Dwudziestolecie międzywojenne to okres pod wieloma względami wyjątkowy, choć trudny. Powiew wolności działał ożywczo na rozmaite obszary życia. Atmosfera sprzyjała rozwojowi biznesu, handlu, nauki, a także kultury i sztuki. Obok uznanych dziedzin rozwijały się także zupełnie nowe media XX wieku.
Kolejny tom z serii 20 lat XX wieku pokazuje barwny świat fotografii, radia, filmu, czasopism oraz początki telewizji mediów, które w latach dwudziestych i trzydziestych ubiegłego stulecia zawładnęły sercami szerokiej publiczności.


Producent:
Narodowe Centrum Kultury
Płocka 13
01-231 Warszawa (Polska)
tel: 222100100
email: nck@nck.pl


Szczegóły: Media dwudziestolecia w.2 - Małgorzata Bogunia-Borowska, Joanna Rzońca

Tytuł: Media dwudziestolecia w.2
Autor: Małgorzata Bogunia-Borowska, Joanna Rzońca
Producent: Narodowe Centrum Kultury
ISBN: 9788379824472
Rok produkcji: 2022
Ilość stron: 256


Recenzje: Media dwudziestolecia w.2 - Małgorzata Bogunia-Borowska, Joanna Rzońca

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Inne pozycje tego autora: Małgorzata Bogunia-Borowska, Joanna Rzońca (1)