Reklama Aspekty prawne. Nowe wyzwania
Reklama
Aspekty prawne. Nowe wyzwania
- Wydawnictwo: Wolters Kluwer
- Rok wydania: 2022
- ISBN: 9788382867572
- Ilość stron: 1024
- Oprawa: Twarda
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Reklama
Książka kompleksowo omawia istotne w praktyce i dyskusyjne aspekty prawa reklamy, w tym m.in.:
- nieuczciwą reklamę (wprowadzenie w błąd, użycie znaku towarowego konkurenta w reklamie porównawczej, reklama wywołująca lęk oraz ukryta, greenwashing),
- nowe technologie i ochronę danych osobowych (reklama online a dane osobowe, technologia mieszanej rzeczywistości w reklamie),
- reklamę naśladowczą i body image advertising,
- reklamę wybranych towarów i usług (reklamę podgrzewanych wyrobów tytoniowych, żywności dla dzieci, suplementów diety oraz leków biologicznych).
Autorzy odnoszą się przy tym do problemów interdyscyplinarnych, takich jak psychologia, a model konsumenta oraz psychologiczna perspektywa reklamy zawodów prawniczych. Opisują także zjawisko nadużycia pozycji dominującej na rynku reklamy internetowej oraz wagę przejrzystości w reklamie politycznej.
Książka jest przeznaczona dla prawników praktyków zajmujących się prawem reklamy, ochroną konsumentów i konkurentów, przedsiębiorców, reklamodawców i twórców reklamy. Tematyka przedstawiona w publikacji zainteresuje również przedstawicieli nauki oraz studentów prawa, administracji, marketingu, psychologii, socjologii i dziennikarstwa.
Szczegóły: Reklama
Tytuł: Reklama
Podtytuł: Aspekty prawne. Nowe wyzwania
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788382867572
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 1024
Oprawa: Twarda
Redakcja: Namysłowska Monika