Ilustrowane prawo reklamy (KAM-0558)

Książka

Ilustrowane prawo reklamy (KAM-0558)

  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2020
  • ISBN: 978-83-8223-675-0
  • Ilość stron: 516
  • Format: B5
  • Oprawa: miękka
Wysyłka:
Pojutrze (poniedziałek 2024-05-06)*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 59,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 59,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Ilustrowane prawo reklamy (KAM-0558) - Grzybczyk Katarzyna

W książce zostały omówione najważniejsze regulacje z zakresu prawa reklamy, w tym:

- ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,

- ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym,

- ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych,

- ustawa - Prawo własności przemysłowej.



W najnowszym wydaniu publikacja została wzbogacona o liczne ilustracje, dzięki czemu czytelnicy mogą łatwiej zapoznać się z różnymi postaciami reklamy i mechanizmami wykorzystywanymi w działalności reklamowej.



Omówiono również nowe zagadnienia, które pojawiły się przede wszystkim w przestrzeni internetowej i mają związek z rozwojem mediów społecznościowych, ale także inne kwestie, takie jak profilowanie reklam czy zakaz reklamy solarium.



W opracowaniu czytelnicy znajdują też odniesienia do kampanii reklamowych, które pojawiały się w ostatnim czasie i które będą mogli przeanalizować pod katem zgodności z przepisami prawa.



Adresaci:

Publikacja przeznaczona jest dla prawników praktyków, a także studentów prawa oraz osób zajmujących się działalnością reklamową, public relations, jak też przedsiębiorców zainteresowanych możliwościami zgodnego z prawem reklamowania się. Książka będzie przydatna również studentom innych kierunków i słuchaczom studiów podyplomowych.


Szczegóły: Ilustrowane prawo reklamy (KAM-0558) - Grzybczyk Katarzyna

Tytuł: Ilustrowane prawo reklamy (KAM-0558)
Autor: Grzybczyk Katarzyna
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: Akademicka prawo
Kod paskowy: 9788382236750
ISBN: 978-83-8223-675-0
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 516
Format: B5
Oprawa: miękka


Recenzje: Ilustrowane prawo reklamy (KAM-0558) - Grzybczyk Katarzyna

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: