Ilustrowane prawo reklamy (KAM-0558)

Książka

Ilustrowane prawo reklamy (KAM-0558)

  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2020
  • ISBN: 978-83-8223-675-0
  • Ilość stron: 516
  • Format: B5
  • Oprawa: miękka
Wysyłka:
Dzisiaj*Zamówienie złożone do godz. 12.00 (nie dotyczy przedpłat zaksięgowanych po godz. 12.00). Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.
Cena katalogowa 59,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 59,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Ilustrowane prawo reklamy (KAM-0558) - Katarzyna Grzybczyk

W książce zostały omówione najważniejsze regulacje z zakresu prawa reklamy, w tym:

- ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,

- ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym,

- ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych,

- ustawa - Prawo własności przemysłowej.



W najnowszym wydaniu publikacja została wzbogacona o liczne ilustracje, dzięki czemu czytelnicy mogą łatwiej zapoznać się z różnymi postaciami reklamy i mechanizmami wykorzystywanymi w działalności reklamowej.



Omówiono również nowe zagadnienia, które pojawiły się przede wszystkim w przestrzeni internetowej i mają związek z rozwojem mediów społecznościowych, ale także inne kwestie, takie jak profilowanie reklam czy zakaz reklamy solarium.



W opracowaniu czytelnicy znajdują też odniesienia do kampanii reklamowych, które pojawiały się w ostatnim czasie i które będą mogli przeanalizować pod katem zgodności z przepisami prawa.



Adresaci:

Publikacja przeznaczona jest dla prawników praktyków, a także studentów prawa oraz osób zajmujących się działalnością reklamową, public relations, jak też przedsiębiorców zainteresowanych możliwościami zgodnego z prawem reklamowania się. Książka będzie przydatna również studentom innych kierunków i słuchaczom studiów podyplomowych.

Producent:
Wolters Kluwer Polska sp. z o.o
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa (PL)
tel: +48 801 04 45 45
email: PL-zarzad@wolterskluwer.com


Szczegóły: Ilustrowane prawo reklamy (KAM-0558) - Katarzyna Grzybczyk

Tytuł: Ilustrowane prawo reklamy (KAM-0558)
Autor: Katarzyna Grzybczyk
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: Akademicka prawo;Zagadnienia Prawne
Kod paskowy: 9788382236750
ISBN: 978-83-8223-675-0
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 516
Format: B5
Oprawa: miękka


Recenzje: Ilustrowane prawo reklamy (KAM-0558) - Katarzyna Grzybczyk

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: