Bogactwo brandingu Rozmowy z twórcami największych polskich marek
Adam Lis
Bogactwo brandingu
Rozmowy z twórcami największych polskich marek
Adam Lis
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Rok wydania: 2022
- ISBN: 9788301225773
- Ilość stron: 152
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Bogactwo brandingu - Adam Lis
W książce swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się: Marcin Bełza - Marta Czartoryska-Żak - Mira Dobek - Krzysztof Hołowczyc - Sławek Kluziak - Małgorzata Leniarska - Adam Lis - Michał Łojewski - Staszek Mencwel - Wojtek Mierowski - Alicja Myśliwiec - Michał Pawlik - Piotr Ręczajski - Mariusz Ryciak - Bartek Serafiński - Łukasz Słotwiński - Wojtek Sokół - Sebastian Studniarski - Paweł Tyszkiewicz - Michał Wasilewski - Robert Zydel Ile komunikatów reklamowych odbieramy w ciągu godziny? Ile powiadomień, e-maili, sloganów…? Czy w tym zalewie informacji znajdzie się coś, co będzie w stanie nas jeszcze poruszyć i przyciągnąć naszą uwagę? Marki zabiegają o nasze względy. Kuszą obietnicami, przyciągają wzrok kolorami i hasłami. Ostatecznie do naszej łazienki trafi tylko jedna z kilkudziesięciu dostępnych na półce past do zębów. Dlaczego zatem jedne marki przyciągają uwagę tłumów, a inne są niedostrzegane? Kto za tym wszystkim stoi? „Bogactwo brandingu” to pierwsza publikacja będąca inicjatywą branży, poświęcona zjawisku brandingu na polskim rynku. Adam Lis i Alicja Myśliwiec przeprowadzili rozmowy z twórcami największych polskich marek. Efektem jest unikatowy zapis spotkań ludzi, którzy wpływają na codzienne wybory konsumenckie. To konfrontacja przedstawicieli największych agencji brandingowych z przedstawicielami działów marketingu firm, które wszyscy znamy. To wyjątkowy przewodnik po świecie brandingu przygotowany na bazie doświadczeń najlepszych polskich agencji brandingowych i największych polskich marek. Każdy kto sięgnie po tę książkę pozna ludzi, którzy stworzyli najbardziej znane marki w Polsce oraz kulisy, jak były one budowane. Od najlepszych w branży dostanie również know how, jak tworzyć cenione i pożądane marki. Książka zawiera dużo eksperckich informacji, ciekawych historii i przykładów z rynku. Jest to praktyczny przewodnik dla biznesu - właścicieli firm, zarządzających, wszystkich, którzy mają do czynienia z marką, marketingiem, komunikacją i brandingiem. To vademecum dla grafików, projektantów i strategów w branży. To zapis historii naszej współczesności, która wpływa na sposób bycia, życia i myślenia. To wreszcie promocja dobrych praktyk. Co więcej, ta wyjątkowa książka tworzy forum wymiany opinii, platformę dialogu między praktykami a teoretykami. Dzięki niej właściciele firm będą wiedzieli, jak właściwie wybrać agencję brandingową, a konsumenci będą mogli dokonywać świadomych wyborów.
Szczegóły: Bogactwo brandingu - Adam Lis
Tytuł: Bogactwo brandingu
Podtytuł: Rozmowy z twórcami największych polskich marek
Autor: Adam Lis
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301225773
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 152
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Recenzje: Bogactwo brandingu - Adam Lis
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: Adam Lis (19)
- Jedna bajka - druga bajka, Lis Witalis - Pchła Szachrajka (Audio Liber) - Kartonowa
- Wiersze dla dzieci (Greg) - miękka
- Irma książka z płytą CD (Audiobook) (Bellona) - Twarda
- Pani Detektyw Sowa (Tadam) - kartonowa
- Pan Elegant Lis (Tadam) - Twarda
- Ściąga - szkoła podstawowa - klasy 7-8 (Greg) - oprawa miękka
- Opracowania lektur i wierszy - szkoła podstawowa - klasy 4-6 (Greg) - oprawa miękka
- Opracowania lektur i wierszy - szkoła podstawowa - klasy 7-8 (Greg) - Miękka
- Przekrój 2/2019 (Przekrój) - Miękka
- Janusz Lewandowski. Sprinter długodystansowy (Smak Słowa) - Miękka ze skrzydełkami
- Prezes i Spółki. Imperium Jarosława Kaczyńskiego (Agora) - miękka ze skrzydełkami
- Stulecie przeszkód. Polacy na igrzyskach (Agora) - twarda
- Kwiatki polskie. Antologia opowiadań (Fundacja Sąsiedzi) - Miękka
- Przekrój 2/2019 (Fundacja Przekrój) -
- Liderzy Podziemia Solidarności Tom I Gdańsk / Freedom & Liberty (Freedom & Liberty) - Miękka
- Bogactwo brandingu (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Miękka
- Liderzy podziemia Solidarności Tom 1 Gdańsk (FNCE) - miękka
- Mowy nie ma! (Audiobook) (Storybox) -
- Pierwsza drużyna. Paryż 1924. Polski debiut na igrzyskach olimpijskich (Agora) - Miękka ze skrzydełkami