Od pomysłu do marki Kompletny przewodnik po marketingu strategicznym, od pozycjonowania po komunikację

,

Książka

Od pomysłu do marki
Kompletny przewodnik po marketingu strategicznym, od pozycjonowania po komunikację

,

  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Rok wydania: 2022
  • ISBN: 9788381025799
  • Ilość stron: 408
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 125,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 125,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Od pomysłu do marki - Daniela Bavuso, Natale Cardone

MAPA PRAWIDŁOWEGO I SKUTECZNEGO POZYCJONOWANIA MARKI ISTNIEJE - ZNAJDZIESZ JĄ W TEJ KSIĄŻCE! DZIĘKI NIEJ ZNAJOMOŚĆ MARKETINGU STRATEGICZNEGO STANIE SIĘ CZĘŚCIĄ TAKŻE TWOJEJ WIEDZY ZAWODOWEJ. ? KREATYWNE KONCEPTY - jak powstają, ich związek z rynkiem, zmieniającym się kontekstem oraz dynamiką ekonomicznych i finansowych czynników organizacji. ? ZGODNOŚĆ pomiędzy oferowanymi produktami/usługami, sposobem ich komunikowania oraz wartościami firmy i danej grupy społecznej - jak ją utrzymać. ? DOGŁĘBNE ANALIZY PRZYPADKÓW firm odnoszących sukcesy w budowaniu silnej i znanej marki. Autorzy na podstawie swojego ponad 15-letniego doświadczenia stworzyli oryginalną, kompletną mapę narzędzi marketingowych, prowadzącą firmy ustrukturyzowaną drogą - od pomysłu na biznes aż do zbudowania własnej marki. Książka jest pełnym i wyczerpującym poradnikiem, jak - od zera - wprowadzić na rynek zwycięski projekt, wyznaczając właściwy kierunek już na starcie. Czytając tę książkę, wiele razy będziesz przyjmować perspektywę stratega – abyś także Ty nauczył się myśleć tak jak specjaliści, z których porad prawdopodobnie zdarzało Ci się już korzystać. Celem niniejszej książki jest przedstawienie wiedzy odnoszącej się do całego procesu pozycjonowania organizacji (od powstania strategicznej idei marki firmy do decyzji strategicznych łączących cele w zakresie konkurencyjności oraz komunikacji). Zaprezentowany model, oparty na praktycznych doświadczeniach, jest gotowy do zastosowania nie tylko dla przedsiębiorstw, instytucji i stowarzyszeń, ale też dla małych projektów bądź oddziałów firm stających przed koniecznością zaprezentowania się po raz pierwszy bądź ponownego wypromowania się. Dzięki wkładowi wielu znaczących firm, które udostępniły Autorom swoje doświadczenia i specjalistyczny know-how, niniejsza książka nie jest teoretycznym podręcznikiem do studiowania, ale prawdziwym narzędziem do nawigacji, umożliwiającym pozyskanie – krok po kroku – wiedzy dotyczącej marketingu strategicznego. Książka ta jest przeznaczona dla każdego, kto ma zamiar stworzyć lub repozycjonować projekt (firmowy lub nie), samemu lub w zespole, zarządzając dynamicznymi strategiami, jego definicją kulturową i dystrybucją, a zwłaszcza dla chcących robić to w wyjątkowy sposób.


Szczegóły: Od pomysłu do marki - Daniela Bavuso, Natale Cardone

Tytuł: Od pomysłu do marki
Podtytuł: Kompletny przewodnik po marketingu strategicznym, od pozycjonowania po komunikację
Autor: Daniela Bavuso, Natale Cardone
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381025799
Liczba tomów: 1
Numer tomu: 1
Tytuł oryginału: Da zero al brand | Guida completa al marketing strategico, dal posizionamento alla comunicazione
Język oryginału: włoski
Tłumacz: Zbigniew Łucki
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 408
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.5 kg


Recenzje: Od pomysłu do marki - Daniela Bavuso, Natale Cardone

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Inne pozycje tego autora: Daniela Bavuso, Natale Cardone (1)