Klucz do biznesu międzynarodowego Najważniejsze pojęcia, postaci

,

Książka

Klucz do biznesu międzynarodowego
Najważniejsze pojęcia, postaci

,

  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Rok wydania: 2008
  • ISBN: 9788301157180
  • Ilość stron: 334
  • Format: 14.1x20.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 19,01 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 19,01 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Klucz do biznesu międzynarodowego - Jonathan Sutherland, Diane Canwell

Klucz do biznesu międzynarodowego w przystępny i rzetelny sposób wyjaśnia pojęcia, terminy i teorie dotyczące działalności firm w dobie globalizacji, kiedy wymiana gospodarcza nie natrafia na przeszkodę, jaką stanowiły granice państw. Autorzy książki zauważyli potrzebę zebrania pojęć, których znajomość jest konieczna we współpracy międzynarodowej. Publikacja zawiera najczęściej stosowane terminy w obszarze Unii Europejskiej, NAFTA i te konieczne dla współpracy z krajami Afryki, Azji, Ameryki Łacińskiej.


Szczegóły: Klucz do biznesu międzynarodowego - Jonathan Sutherland, Diane Canwell

Tytuł: Klucz do biznesu międzynarodowego
Podtytuł: Najważniejsze pojęcia, postaci
Autor: Jonathan Sutherland, Diane Canwell
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Kod paskowy: 978830115718001
ISBN: 9788301157180
Tytuł oryginału: Key Concepts in International Business
Język oryginału: angielski
Języki: polski
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 334
Format: 14.1x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.32 kg


Recenzje: Klucz do biznesu międzynarodowego - Jonathan Sutherland, Diane Canwell

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×