Nowe zasady marketingu i PR (Uszkodzona okładka) Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących

OUTLET

Nowe zasady marketingu i PR (Uszkodzona okładka)
Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących

  • Wydawnictwo: MT Biznes
  • Rok wydania: 2022
  • ISBN: 9788382310634
  • Ilość stron: 504
  • Format: 14.1 x 21.8cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 79,91 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 79,91 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Nowe zasady marketingu i PR (Uszkodzona okładka) - David Meerman Scott

Outlet: uszkodzenie okładki bez wpływu na treść

Książka Nowe zasady marketingu i PR

 • 6 miesięcy na liście bestsellerów „BusinessWeek”

 • Prestiżowa recenzja w magazynie „Publishers Weekly”

 • Dostępność w 29 językach, od albańskiego po wietnamski

 • Tekst źródłowy na ponad 300 uczelniach i uniwersytetach na całym świecie

 • Ponad 400 000 sprzedanych egzemplarzy



Trudno jest się oprzeć wrażeniu, że w erze cyfrowej taktyki marketingowe ulegają zmianom niemalże codziennie. Ponieważ sposoby, w jakie się komunikujemy, wciąż ewoluują, nadążenie za najnowszymi trendami w mediach społecznościowych, wideo na YouTubie, aplikacjami mobilnymi i wszystkimi innymi przejawami high-tech wydaje się iście niewykonalnym zadaniem. Jak uchronić swój produkt lub usługę przed zawieruszeniem się w tym cyfrowym bezładzie?


Książka Nowe zasady marketingu i PR da ci wszystko, czego potrzebujesz, aby zwracać się bezpośrednio do swoich odbiorców, nawiązywać z nimi silną więź na poziomie osobistym i generować jak największe zainteresowanie swoim biznesem. Poznasz najnowsze podejścia do efektywnych działań public relations, marketingu i komunikacji z klientami.


Ten przewodnik po przyszłości marketingu pomoże ci:



  • wdrożyć nowe zasady i stać się pionierem rozwiązań marketingu cyfrowego,

  • prowadzić marketing i public relations w czasie rzeczywistym dzięki wykorzystaniu technik takich jak newsjacking, służących zwróceniu uwagi odbiorców dokładnie wtedy, kiedy są na to gotowi,

  • korzystać z możliwości marketingowych na platformach takich jak Facebook Live i Snapchat,

  • tworzyć interesujące strony internetowe, wpisy na blogu, posty w mediach społecznościowych, filmy wideo i podcasty oraz wybierać tematy, które docenią klienci,

  • wykorzystać sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe do automatyzacji rutynowych zadań, dzięki czemu będziesz mógł skupić się na strategii marketingowej i działaniach PR,

  • uzyskać cenne wskazówki dzięki analizom przypadków i autentycznym przykładom zaczerpniętym z doświadczeń przedsiębiorców,

  • sprzedać dowolny produkt, usługę lub pomysł – i to za ułamek kosztów pochłanianych przez tradycyjne działania marketingowe i PR-owe.




Internet oferuje olbrzymie możliwości w zakresie bezpośredniego docierania do klienta i jeśli zastosujesz właściwe narzędzia, możesz zapewnić swojej firmie status autorytetu w branży i zwiększyć sprzedaż - nawet jeśli nie dysponujesz pokaźnym budżetem.


Szczegóły: Nowe zasady marketingu i PR (Uszkodzona okładka) - David Meerman Scott

Tytuł: Nowe zasady marketingu i PR (Uszkodzona okładka)
Podtytuł: Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących
Autor: David Meerman Scott
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788382310634
Tytuł oryginału: The New Rules of Marketing & PR: How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs,
Tłumacz: Samson-Banasik Aleksandra
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 504
Format: 14.1 x 21.8cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami


Recenzje: Nowe zasady marketingu i PR (Uszkodzona okładka) - David Meerman Scott

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: