Zasada najniższej energii. Dlaczego nam się nie chce i jak to wykorzystać w komunikacji, zarządzaniu, marketingu i sprzedaży

Książka

Zasada najniższej energii.
Dlaczego nam się nie chce i jak to wykorzystać w komunikacji, zarządzaniu, marketingu i sprzedaży

  • Wydawnictwo: MT Biznes
  • Rok wydania: 2023
  • ISBN: 9788382312850
  • Ilość stron: 184
  • Format: 14.1x21.8cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
2 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 44,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 44,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Zasada najniższej energii. - Michał Słotwiński

Jak wykorzystać ludzką skłonność do unikania wysiłku i chodzenia na skróty, by lepiej komunikować się, zarządzać i sprzedawać?



Choć nie zawsze to dostrzegasz, spotykasz się z nią na każdym kroku. Zasada najniższej energii to naturalna, ewolucyjna ludzka skłonność do oszczędzania energii – powód, dla którego nie robimy rzeczy, które powinniśmy robić, a kiedy już je robimy, wybieramy tę łatwiejszą drogę.



Ta niepozorna tendencja okazuje się mieć niebagatelne znaczenie dla naszej komunikacji, kształtowania dobrych i złych nawyków, dla sposobu, w jaki łączymy się w grupy i pary, sprzedajemy i kupujemy, w jaki projektujemy nasze otoczenie, zarządzamy swoimi zespołami, ale też w jaki podlegamy zarządzaniu jako podwładni.



Dzięki analizie tego zjawiska dowiesz się między innymi:


  • Jak drogą najmniejszego oporu poprowadzić klienta do decyzji o kupnie.

  • Jak reklamować, by być zauważonym i skłonić do działania.

  • W jaki sposób ustalać zasady, które będą przestrzegane.

  • Jak kształtować nawyki swoje i innych.

  • W jaki sposób formułować pytania, by uzyskać prawdziwą i precyzyjną odpowiedź.

  • Czemu łatwiej jest być szefem despotą i czemu warto nim jednak nie być.

  • Jak szybko dostać odpowiedź na email.


Przy okazji odkryjesz, co naprawdę sprzedajemy, kiedy pracujemy, czemu pierścionek zaręczynowy powinien kosztować dwie wypłaty i dlaczego warto stosować emotikony. A także: co ma wspólnego tresura psów z codzienną rozmową z bliskimi oraz kiedy i dlaczego warto pomyśleć o zmianie pracy.



To książka dla każdego, kto chce doskonalić swoje zdolności komunikacyjne i sprzedażowe oraz umiejętności przywódcze i strategiczne lub też pragnie lepiej zrozumieć motywacje stojące za ludzkimi decyzjami.



Została napisana zgodnie z zasadą, którą opisuje – tak by łatwiej było kontynuować czytanie niż je przerwać: jest podzielona na krótkie rozdziały i podrozdziały, bogata w obrazowe przykłady, odniesienia, historie i ciekawostki, a także uzupełniona o notatki ułatwiające powrót do najważniejszych zagadnień i wniosków.



Michał Słotwiński
– menedżer, lider i ekspert od ponad dziesięciu lat związany z branżą contact center. Zafascynowany sztuką skutecznej komunikacji. Obsługą klienta, sprzedażą, wsparciem rekrutacji oraz badaniami rynku zajmuje się na rynkach polskim, czeskim i słowackim. W przeszłości recenzent poetycki i teatralny oraz kompozytor muzyki teatralnej. Zasada najniżej energii jest jego debiutem. Wcześniej publikował między innymi w magazynie literackim „Odra”.
Sprawdź fragment (PDF 479 KB)


Szczegóły: Zasada najniższej energii. - Michał Słotwiński

Tytuł: Zasada najniższej energii.
Podtytuł: Dlaczego nam się nie chce i jak to wykorzystać w komunikacji, zarządzaniu, marketingu i sprzedaży
Autor: Michał Słotwiński
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788382312850
Języki: polski
Rok wydania: 2023
Ilość stron: 184
Format: 14.1x21.8cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami


Recenzje: Zasada najniższej energii. - Michał Słotwiński

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×