Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa Zarządzanie wartością i wycena marki

Książka

Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa
Zarządzanie wartością i wycena marki

  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Rok wydania: 2023
  • ISBN: 9788381026482
  • Ilość stron: 320
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 65,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 65,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa - Grzegorz Urbanek

W książce Autor przedstawia unikatowe spojrzenie na markę oczami właściciela firmy, akcjonariuszy oraz top managementu, którzy chcą przede wszystkim zrozumieć relację wykreowanego kapitału marki z wartością przedsiębiorstwa, a także umieć określić wartość finansową marki. Jest to zatem pozycja przede wszystkim dla osób pracujących w finansach, a także dla właścicieli przedsiębiorstw czy przedstawicieli najwyższych szczebli zarządzania. Po tę książkę mogą też sięgnąć osoby pracujące w marketingu, aby uświadomić sobie konsekwencje budowania silnej marki dla wzrostu wartości przedsiębiorstwa. Osoby, które na co dzień nie zajmują się tymi zagadnieniami, również znajdą w książce wiele wątków wyjaśniających mechanizm oddziaływania marki, co pomoże im lepiej odnaleźć się w świecie, w którym marki są wszechobecne i wpływają wielokierunkowo na ich życie. Prezentowana monografia przedstawia markę z punktu widzenia jej roli w budowaniu wartości przedsiębiorstwa, z uwzględnieniem pełnionych przez nią różnych funkcji komercyjnych i społecznych. Lektura książki przynosi odpowiedzi m.in. na następujące pytania: • Jaka jest istota marki i co się na nią składa? • Jak marka postrzegana jest z perspektywy marketingowej, sprawozdawczej, finansowej, prawnej i strategicznej przedsiębiorstwa? • Jak można wycenić markę i jak rozumieć wynik wyceny w kontekście jej celów? • Jak ustalić właściwą stawkę licencyjną dla marki? • Jak będzie ewoluowała rola i znaczenie marek w przyszłości? Marka stanowi złożoną i wielowymiarową koncepcję, której pełne zrozumienie oraz wykorzystanie na rzecz efektywnego zarządzania przedsiębiorstwem wymaga wiedzy i kompetencji z różnych obszarów, m.in.: ekonomii, marketingu, zarządzania strategicznego, rachunkowości, finansów i prawa.


Szczegóły: Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa - Grzegorz Urbanek

Tytuł: Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa
Podtytuł: Zarządzanie wartością i wycena marki
Autor: Grzegorz Urbanek
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381026482
Języki: polski
Rok wydania: 2023
Ilość stron: 320
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.4 kg


Recenzje: Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa - Grzegorz Urbanek

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Inne pozycje tego autora: Grzegorz Urbanek (1)