Informacyjne podstawy decyzji marketingowych
Sojkin Bogdan
Informacyjne podstawy decyzji marketingowych
Sojkin Bogdan
- Wydawnictwo: PWE
- Rok wydania: 2009
- ISBN: 9788320817997
- Ilość stron: 172
- Format: 16.0x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Informacyjne podstawy decyzji marketingowych - Sojkin Bogdan
W Informacyjnych podstawach decyzji marketingowych Autor charakteryzuje potrzeby informacyjne w zakresie marketingu na różnych szczeblach zarządzania przedsiębiorstwem oraz elementy systemu informacji marketingowej, potencjalne determinanty sukcesów marketingowych i sprzedażowych. Ponadto wskazuje na konieczność wdrażania najnowszych rozwiązań technologii informacyjnej, efektywnie wspierających proces podejmowania decyzji w zakresie marketingu. Zwraca uwagę na ogromne zróżnicowanie dostępnych pierwotnych i wtórnych źródeł informacji marketingowej oraz na konieczność ich usystematyzowania w postaci hurtowni danych. Omawiane zagadnienia i elementy systemu są zilustrowane praktycznym przykładem informacyjnego systemu zarządzania w firmie Żabka Polska SA (opartego na systemie SAP R/3, który aktywnie wspiera działalność sprzedażową i marketingową).
Podręcznik powinien zainteresować: studentów i absolwentów studiów o profilu ekonomicznym, menedżerów marketingu, menedżerów informacji, projektantów systemów informacyjnych.
Szczegóły: Informacyjne podstawy decyzji marketingowych - Sojkin Bogdan
Tytuł: Informacyjne podstawy decyzji marketingowych
Autor: Sojkin Bogdan
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320817997
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 172
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.32 kg