Informacyjne podstawy decyzji marketingowych

Książka

Informacyjne podstawy decyzji marketingowych

  • Wydawnictwo: PWE
  • Rok wydania: 2009
  • ISBN: 9788320817997
  • Ilość stron: 172
  • Format: 16.0x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 54,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 54,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Informacyjne podstawy decyzji marketingowych - Sojkin Bogdan

W Informacyjnych podstawach decyzji marketingowych Autor charakteryzuje potrzeby informacyjne w zakresie marketingu na różnych szczeblach zarządzania przedsiębiorstwem oraz elementy systemu informacji marketingowej, potencjalne determinanty sukcesów marketingowych i sprzedażowych. Ponadto wskazuje na konieczność wdrażania najnowszych rozwiązań technologii informacyjnej, efektywnie wspierających proces podejmowania decyzji w zakresie marketingu. Zwraca uwagę na ogromne zróżnicowanie dostępnych pierwotnych i wtórnych źródeł informacji marketingowej oraz na konieczność ich usystematyzowania w postaci hurtowni danych. Omawiane zagadnienia i elementy systemu są zilustrowane praktycznym przykładem informacyjnego systemu zarządzania w firmie Żabka Polska SA (opartego na systemie SAP R/3, który aktywnie wspiera działalność sprzedażową i marketingową).
Podręcznik powinien zainteresować: studentów i absolwentów studiów o profilu ekonomicznym, menedżerów marketingu, menedżerów informacji, projektantów systemów informacyjnych.


Szczegóły: Informacyjne podstawy decyzji marketingowych - Sojkin Bogdan

Tytuł: Informacyjne podstawy decyzji marketingowych
Autor: Sojkin Bogdan
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320817997
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 172
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.32 kg


Recenzje: Informacyjne podstawy decyzji marketingowych - Sojkin Bogdan

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×