Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie
Romanowska Maria
Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie
Romanowska Maria
- Wydawnictwo: PWE
- Rok wydania: 2016
- ISBN: 9788320818130
- Ilość stron: 268
- Format: 16.2x23.6cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie - Romanowska Maria
Podręcznik obejmuje wiedzę dotyczącą podstaw zarządzania strategicznego i propozycje metod postępowania przy tworzeniu planu strategicznego. Wiedza ta umożliwia menedżerom opracowanie profesjonalnej i całościowej analizy strategicznej, a także budowę planu strategicznego dla całego przedsiębiorstwa oraz jego wyodrębnionych części, tzw. strategicznych jednostek biznesowych. W książce autorka przedstawia zatem, jakie warianty strategii należy rozpatrywać, jaka strategia pasuje do określonej sytuacji strategicznej, jakie są wady i zalety różnych ścieżek rozwoju, w jaki sposób są powiązane decyzje strategiczne podejmowane w różnych obszarach i częściach przedsiębiorstwa.
Podręcznik jest przeznaczony dla wykładowców i studentów uczelni ekonomicznych. Może być także przydatny dla przedsiębiorców, menedżerów i kadr kierowniczych różnych szczebli w firmach.
Szczegóły: Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie - Romanowska Maria
Tytuł: Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie
Autor: Romanowska Maria
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320818130
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 268
Format: 16.2x23.6cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.45 kg
Recenzje: Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie - Romanowska Maria
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: Romanowska Maria (8)
- Analiza strategiczna przedsiębiorstwa (PWE) - Miękka
- Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie (PWE) - Miękka
- Matura 2018 Matematyka Zakres rozszerzony (Nowik) - Miękka
- Matura 2019 Matematyka Ćwiczenia dla zakresu podstawowego (Nowik) - Miękka
- Fenomen długowieczności (Scholar) - Twarda
- Matura od 2023. Matematyka (Nowik) - Miękka
- Matura od 2023. Matematyka (Nowik) - Miękka
- Współtworzenie wartości. Cyfrowy sektor kreatywny (Scholar) - Miękka