Współtworzenie wartości. Cyfrowy sektor kreatywny

Książka

Współtworzenie wartości. Cyfrowy sektor kreatywny

  • Wydawnictwo: Scholar
  • Rok wydania: 2023
  • ISBN: 9788367450010
  • Ilość stron: 258
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 42,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 42,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Współtworzenie wartości. Cyfrowy sektor kreatywny - Miłosz Miszczyński

Książka Miłosza Miszczyńskiego poświęcona jest problemowi współtworzenia wartości w procesach organizowania. Koncepcja zarządzania wartością jest rozwijana w ekonomii od kilkudziesięciu lat, w naukach o zarządzaniu najczęściej jest używana do wyjaśniania strategii konkurencji i strategii rozwoju przedsiębiorstwa oraz modeli biznesu. Autor podjął ciekawą próbę rozszerzenia porterowskiego rozumienia wartości o szeroki kontekst procesów organizowania i zarządzania w organizacjach. Koncentruje przy tym uwagę na współtworzeniu wartości, czyli na sieciowym, zespołowym charakterze tego procesu.

Prof. dr hab. Maria Romanowska


Monografia ma znaczny wkład w rozwój nauk o zarzadzaniu i jakości. Wzbogaca zarówno silnie rozwijany w ostatnich latach nurt związany z podejściem sieciowym, jak i teorię innowacji, teorię współpracy oraz teorię zasobową.

Prof. dr hab. Maciej Zastempowski


Szczegóły: Współtworzenie wartości. Cyfrowy sektor kreatywny - Miłosz Miszczyński

Tytuł: Współtworzenie wartości. Cyfrowy sektor kreatywny
Autor: Miłosz Miszczyński
Wydawnictwo: Scholar
ISBN: 9788367450010
Języki: polski
Rok wydania: 2023
Ilość stron: 258
Oprawa: Miękka


Recenzje: Współtworzenie wartości. Cyfrowy sektor kreatywny - Miłosz Miszczyński

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×