Influence of brands w,ukraińska

,

Influence of brands w,ukraińska

,

  • Producent: Vivat
  • Rok produkcji: 2023
  • ISBN: 9789669829375
  • Ilość stron: 384
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 57,40 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 57,40 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Influence of brands w,ukraińska - Johnson Matt, Human Prince

Every day, the brain receives and assimilates visual information that influences our consumer decisions. Often we buy a product only because we learned about its existence, and now we want to have "that thing from advertising" at home. The transition from "I see" to "I want" happens quickly and unconsciously. Yes, modern brands know our secrets. But we can outwit them by mastering blindsightthe ability to see the invisible in the consumer world. From now on, the question of why we buy junk is not rhetorical. You'll learn to separate context from behavior, avoid sunk cost traps, and master long-term planning. It is enough to be a passenger in your own plane, become the chief pilot to choose the direction of movement in the consumer world without "golden offers" and "unique promotions".


Szczegóły: Influence of brands w,ukraińska - Johnson Matt, Human Prince

Tytuł: Influence of brands w,ukraińska
Autor: Johnson Matt, Human Prince
Producent: Vivat
ISBN: 9789669829375
Rok produkcji: 2023
Ilość stron: 384


Recenzje: Influence of brands w,ukraińska - Johnson Matt, Human Prince

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Inne pozycje tego autora: Johnson Matt, Human Prince (1)