Zarządzanie kampanią reklamową. PGF.08. Część 1
Opracowanie zbiorowe
Zarządzanie kampanią reklamową. PGF.08. Część 1
Opracowanie zbiorowe
- Producent: WSiP
- Rok produkcji: 2023
- ISBN: 9788302211454
Niedostępna
Opis: Zarządzanie kampanią reklamową. PGF.08. Część 1 - Opracowanie zbiorowe
Podręcznik to kompendium wiedzy na temat planowania, sprzedaży i realizowania efektywnych kampanii reklamowych, opracowany zgodnie z podstawą programową do zawodu technik reklamy.
Część pierwsza publikacji omawia treści dotyczące technik kreatywnych w procesie powstawania reklamy (pomaga poznać podstawy kreatywności i techniki twórczego myślenia) i stopniowo wprowadza w najważniejsze zagadnienia. Skrupulatnie wyjaśnia zagadnienia związane z psychologią reklamy (komunikacja w reklamie, analiza zachowania konsumenta, kolor i kształt jako narzędzia) i zapoznaje z etyką (skupia się m.in. na analizie reklamy przez pryzmat archetypów kulturowych) oraz przepisami prawa dotyczącymi reklamy.
Podręcznik kładzie szczególny nacisk na strategię komunikacji marki (cele i grupa docelowa komunikacji, potrzeby konsumentów, główny przekaz reklamy, komunikowane korzyści konsumenckie, osobowość marki, charakter i ton przekazu, tworzenie briefu) i plan kampanii reklamowej (cele kampanii reklamowej, tworzenie strategii reklamowych, etapy i budżet kampanii reklamowej, plan mediów, optymalizacja parametrów kampanii medialnej).
Publikacja przybliża również tematykę sprzedaży kampanii reklamowej (analiza potrzeb i planu kampanii reklamowej, prezentacja sprzedażowa, obrona projektu) i zarządzania informacją w kampanii reklamowej (gromadzenie, analiza, synteza i udostępnianie informacji).
Wszystkie trudne definicje są dla ułatwienia zebrane w jednym miejscu w słowniczku pojęć. W przyswajaniu wszystkich informacji pomagają liczne zdjęcia, schematy i tabele (łącznie ponad 150). Podstawowe definicje są wyróżnione graficznie (ZAPAMIĘTAJ). Teoria jest zobrazowana praktycznymi odniesieniami w tabelach PRZYKŁAD. CIEKAWOSTKI pomagają rozszerzyć wiedzę i rozbudzić zainteresowanie.
Kraj produkcji: Polska
Producent:
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.
Aleje Jerozolimskie 96
00-807 Warszawa (PL)
tel: 801220555
email: [email protected]
Szczegóły: Zarządzanie kampanią reklamową. PGF.08. Część 1 - Opracowanie zbiorowe
Tytuł: Zarządzanie kampanią reklamową. PGF.08. Część 1
Autor: Opracowanie zbiorowe
Producent: WSiP
ISBN: 9788302211454
Rok produkcji: 2023
Recenzje: Zarządzanie kampanią reklamową. PGF.08. Część 1 - Opracowanie zbiorowe
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: Opracowanie zbiorowe (20)
- Wieloletnie rośliny energetyczne (Multico) - Twarda
- Język angielski w pracy Rozmówki angielskie + CD (Level Trading) - Kartonowa Foliowana
- Lepsze niż ściąga Język polski Gimnazjum Część 1 (Adamantan) - Miękka
- Lepsze niż ściąga Język polski Gimnazjum Część.3 (Adamantan) - Miękka
- Karkonosze mapa 1:50 000 (Eko-Graf) - Miękka
- Z ogrodu na stół. Świeżo, kolorowo i zdrowo (Olimp Media) -
- Mapa wodoodporna - Śląskie szlaki tematyczne (PLAN) -
- Nowi Tropiciele. Karty ćwiczeń. Klasa 3. Część 5. Edukacja wczesnoszkolna (WSiP) - miękka
- Nowi Tropiciele. Karty ćwiczeń. Klasa 3. Część 4. Edukacja wczesnoszkolna. Język polski (WSiP) - miękka
- Nowi Tropiciele. Karty ćwiczeń. Klasa 3. Część 3. Edukacja wczesnoszkolna (WSiP) - Miękka
- Nowi Tropiciele. Karty ćwiczeń. Klasa 3. Część 2. Edukacja wczesnoszkolna (WSiP) - miękka
- Podania i Legendy Polskie lektura z opracowaniem (SBM) - Miękka
- Baśnie Polskie i Europejskie lektura z opracowaniem (SBM) - Miękka
- Antologia na 40-lecie RSTK w Rzeszowie (KryWaj) - miękka
- Team Up Plus 8 Materiały ćwiczeniowe + kod online (Oxford University Press) -
- Peppa Pig. Zabawy na śniegu (Media Service Zawada) - miękka
- Prawo konstytucyjne w pigułce + testy online (C. H. Beck) - Miękka
- Wesołe wyrazy. Blok z tekturą (Trele) -
- Kodeks karny. Komentarz (Wolters Kluwer) - Miękka
- Proces karny bez tajemnic. Testy, zadania, kazusy z odpowiedziami (Wolters Kluwer) - Miękka