Polityka a media w Polsce w XX i XXI wieku

Książka

Polityka a media w Polsce w XX i XXI wieku

  • Wydawnictwo: IPN
  • Rok wydania: 2023
  • ISBN: 9788382297010
  • Ilość stron: 296
  • Format: 15.0x21.0cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 35,01 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 35,01 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Polityka a media w Polsce w XX i XXI wieku

Oczywisty związek mediów z polityką – chociaż istnieje od dawna – nie znalazł tak szerokiego odzwierciedlenia w literaturze przedmiotu, na jakie zasługuje. W przedstawionym tomie przyjrzano się temu powiązaniu z różnych perspektyw badawczych, gdyż autorami artykułów są przedstawiciele wielu dyscyplin nauki. Książka ma zatem charakter interdyscyplinarny. Autorzy starali się udzielić odpowiedzi m.in. na następujące pytania: jak doszło do dyskusji nad stworzeniem nowej organizacji dziennikarskiej? Jakie były związki wybranych tytułów prasowych z polityką w różnych okresach historycznych? Jak dalece cenzura ingerowała w twórczość autorską i pracę wydawców? Publikacja dowodzi, że współdziałanie badawcze naukowców o odmiennych poglądach oraz stosujących inne metody badawcze może doprowadzić do wspólnych konkluzji. Istotną kwestię w poszczególnych rozdziałach stanowi problematyka łącząca się z dynamicznym rozwojem mediów oraz zauważalny wzrost ich znaczenia w życiu społecznym.


Szczegóły: Polityka a media w Polsce w XX i XXI wieku

Tytuł: Polityka a media w Polsce w XX i XXI wieku
Wydawnictwo: IPN
ISBN: 9788382297010
Języki: polski
Rok wydania: 2023
Ilość stron: 296
Format: 15.0x21.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.454 kg
Redakcja: Kristanova Evelina


Recenzje: Polityka a media w Polsce w XX i XXI wieku

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×