Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II
Katarzyna Wojciechowska
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II
Katarzyna Wojciechowska
- Wydawnictwo: Onepress
- Rok wydania: 2023
- ISBN: 978-83-8322-785-6
- Ilość stron: 408
- Format: 16.8 x 23.7 cm
- Oprawa: Miękka
Pojutrze (poniedziałek 2024-11-04)*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II - Katarzyna Wojciechowska
Jeśli tak się składa, że jesteś marketingowym geniuszem, a dodatkowo bardzo empatyczną osobą, to prawdopodobnie nie potrzebujesz tej książki. Nie dziwi Cię, że decyzje zakupowe podejmujemy emocjonalnie, a racjonalne argumenty mają tylko pozwolić nam jako klientom widzieć siebie w dobrym świetle. Wiesz, że najmniejsze niezadowolenie klienta podczas kontaktu z marką może zniszczyć wcześniejsze pozytywne doświadczenia. Wykorzystujesz tę wiedzę w praktyce i nie dopuszczasz do katastrofy?
Takich osób jest jednak niewiele. Większość z nas potrzebuje wskazówek i narzędzi, by móc w pełni świadomie zaprojektować pozytywne doświadczenie swoich klientów na każdym etapie ich kontaktu z marką. Nie tylko w fazie wyboru, ale i podczas korzystania z produktu czy usługi. Dobra wiadomość: ta książka zawiera te informacje. Zła: by skutecznie je wykorzystać, trzeba będzie zainwestować czas i energię, przeprowadzając cały proces projektowania. I jeszcze jedna dobra wiadomość (nie możemy zakończyć na złej - zgadnij dlaczego): projektowanie doświadczeń to naprawdę świetna zabawa. Jeśli więc chcesz zrozumieć lepiej, co leży u podstaw doświadczeń Twoich klientów i uporządkować te procesy w swojej firmie - kup tę książkę!
Szczegóły: Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II - Katarzyna Wojciechowska
Tytuł: Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II
Autor: Katarzyna Wojciechowska
Wydawnictwo: Onepress
Kod paskowy: 9788383227856
ISBN: 978-83-8322-785-6
Rok wydania: 2023
Ilość stron: 408
Format: 16.8 x 23.7 cm
Oprawa: Miękka
Recenzje: Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II - Katarzyna Wojciechowska
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: Katarzyna Wojciechowska (10)
- Kultowe rozmowy Kobiety znane i niespodziewane (Latarnik) - Twarda
- Kobiety ze Śląska (Vectra) - Miękka
- Własny pokój (OsnoVa) - Miękka
- W rytmie miłości (Inanna) - Miękka ze skrzydełkami
- Jak mieć w życiu frajdę. (Mando) - Twarda
- Pułapki diagnostyki i terapii nadciśnienia tętniczego (Medical Tribune) - Miękka
- Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II (Onepress) - Miękka
- Mistrzowie opowieści. Skandynawska zima (Wielka Litera) - Miękka ze skrzydełkami
- Felix, Net i Nika oraz Fantologia (Powergraph) - Twarda
- Ostry zespół wieńcowy i co dalej? (Medical Tribune) - Miękka