Wprowadzenie do Salesforce w.2

,

Wprowadzenie do Salesforce w.2

,

  • Producent: Helion
  • Rok produkcji: 2023
  • ISBN: 9788383224985
  • Ilość stron: 488
Wysyłka:
Dzisiaj*Zamówienie złożone do godz. 12.00 (nie dotyczy przedpłat zaksięgowanych po godz. 12.00). Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.
Cena katalogowa 99,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 99,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Wprowadzenie do Salesforce w.2 - Sharif Shaalan, Timothy Royer

Salesforce jest wiodącym oprogramowaniem klasy CRM. Znacząco ułatwia zarządzanie sprzedażą, marketingiem i relacjami z klientami, a także ogólne administrowanie firmą. Umożliwia zautomatyzowanie powtarzalnych procesów i analizę cennych informacji biznesowych, co z kolei przekłada się na trafność podejmowanych decyzji. Aby uzyskać maksymalną wydajność Salesforce, trzeba dobrze poznać funkcje tej platformy.


Dzięki tej książce poznasz podstawowe koncepcje CRM i przyswoisz zasady poruszania się po Salesforce. Dowiesz się, jak tworzyć czynności, zarządzać potencjalnymi klientami, konfigurować zabezpieczenia, współpracować z aplikacjami innych firm, budować przepływy, poszukiwać nowych klientów i rozwijać lejki sprzedażowe dzięki okazjom biznesowym i kontom. Nauczysz się wzmacniać działania marketingowe poprzez kampanie i analizować informacje biznesowe. Zaczniesz tworzyć różnorodne raporty i pulpity, opanujesz też obsługę takich narzędzi jak przepływy Salesforce, procesy akceptacji i reguły przydzielania ― w ten sposób uzyskasz automatyzację procesów biznesowych. Poznasz również podstawy wdrażania i testowania kodu Salesforce. Dodatkowo w przewodniku znajdziesz opisy przypadków użycia w biznesie, które pokażą Ci, jak dokładnie analizować informacje biznesowe, aby podejmować decyzje korzystne dla Twojej firmy.


W książce:



  • rozwijanie biznesu za pomocą Salesforce

  • zarządzanie lejkiem sprzedażowym i okazjami biznesowymi

  • prowadzenie kampanii w Salesforce

  • analizy biznesowe z wykorzystaniem raportów i pulpitów

  • stosowanie przepływów

  • zabezpieczanie platformy Salesforce


Zostań mistrzem Salesforce - najpotężniejszego narzędzia biznesowego!


 


Producent:
Helion SA
Kościuszki 1c
44-100 Gliwice (Polska)
tel: (32) 230-98-63
email: gpsr@grupahelion.pl


Szczegóły: Wprowadzenie do Salesforce w.2 - Sharif Shaalan, Timothy Royer

Tytuł: Wprowadzenie do Salesforce w.2
Autor: Sharif Shaalan, Timothy Royer
Producent: Helion
ISBN: 9788383224985
Rok produkcji: 2023
Ilość stron: 488


Recenzje: Wprowadzenie do Salesforce w.2 - Sharif Shaalan, Timothy Royer

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Inne pozycje tego autora: Sharif Shaalan, Timothy Royer (1)