Synergistic Application of Metaphorical and...

Synergistic Application of Metaphorical and...

Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 119,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 119,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Synergistic Application of Metaphorical and... - Anna Stwora

Celem monografii jest analiza metafory i humoru współwystępujących w multimodalnej reklamie prasowej - w języku polskim i angielskim. Punktem wyjścia refleksji jest zwrócenie uwagi na podobieństwa konceptualne w sposobach konstruowania i rozumienia zarówno humoru jak i metafory, które autorka wiąże z teorią integracji pojęciowej. Analiza zebranego materiału reklamowego pozwala przyjrzeć się synergicznemu działaniu obu zjawisk. Co więcej, badaniu poddane zostają odczucia respondentów dotyczące atrakcyjności wybranych reklam oraz stopnia ich zabawności. Uzyskane rezultaty pomagają odpowiedzieć na pytanie, jak uczestnicy badania rozumieją mechanizmy humoru i metafory w reklamie, co pozwala na zidentyfikowanie podobieństw i różnic między przykładami z każdej grupy językowej.


Szczegóły: Synergistic Application of Metaphorical and... - Anna Stwora

Tytuł: Synergistic Application of Metaphorical and...
Autor: Anna Stwora
Producent: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
ISBN: 9788322641705
Rok produkcji: 2023
Ilość stron: 452


Recenzje: Synergistic Application of Metaphorical and... - Anna Stwora

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×