Analiza strategiczna przedsiębiorstwa

,

Książka

Analiza strategiczna przedsiębiorstwa

,

  • Wydawnictwo: PWE
  • Rok wydania: 2016
  • ISBN: 9788320818246
  • Ilość stron: 244
  • Format: 16.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 56,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 56,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Analiza strategiczna przedsiębiorstwa - Gierszewska Grażyna, Romanowska Maria

Umiejętne stosowanie metod analizy strategicznej pozwala ocenić szanse przedsiębiorstwa na rynku i przewidzieć czyhające na nie zagrożenia. Dzięki temu można ograniczyć ryzyko błędnych decyzji, aby lepiej sobie radzić na silnie konkurencyjnych rynkach. W podręczniku zostały przedstawione metody analizy strategicznej najczęściej stosowane w zarządzaniu strategicznym. Są to metody służące do analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa. Szczegółowo została przedstawiona analiza SWOT, pozwalająca zbadać wnętrze organizacji i jej otoczenie konkurencyjne. Cennym uzupełnieniem podręcznika są zestawy ćwiczeń, uczące samodzielnego wykonywania analizy strategicznej.

Podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, uczestników kursów doskonalących umiejętności menedżerskie, a także przedsiębiorców i menedżerów.


Szczegóły: Analiza strategiczna przedsiębiorstwa - Gierszewska Grażyna, Romanowska Maria

Tytuł: Analiza strategiczna przedsiębiorstwa
Autor: Gierszewska Grażyna, Romanowska Maria
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320818246
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 244
Format: 16.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.44 kg


Recenzje: Analiza strategiczna przedsiębiorstwa - Gierszewska Grażyna, Romanowska Maria

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Inne pozycje tego autora: Gierszewska Grażyna, Romanowska Maria (1)