Psychologia zachowań konsumenckich
Falkowski Andrzej, Tyszka Tadeusz
Psychologia zachowań konsumenckich
Falkowski Andrzej, Tyszka Tadeusz
- Wydawnictwo: GWP
- Rok wydania: 2009
- ISBN: 978-83-7489-161-5
- Ilość stron: 424
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Twarda
Niedostępna
Opis: Psychologia zachowań konsumenckich - Falkowski Andrzej, Tyszka Tadeusz
Najnowsze poszerzone wydanie podstawowej pozycji poświęconej psychologii zachowań konsumenckich. Książka ta wprowadza nas w świat zachowań konsumenckich, wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy leżące u ich podstaw oraz przybliża zasady konstruowania reklam. Uczy wykorzystywania zjawisk psychologicznych w strategiach marketingowych, w procesie segmentacji rynku i w trakcie tworzenia wizerunku firmy. Jej autorzy, w sposób przystępny i zrozumiały, także dla osób nieposiadających wykształcenia psychologicznego, przedstawiają wiedzę z zakresu podejmowania decyzji i psychologii ekonomicznej, znakomicie łącząc je z najnowszymi badaniami zachowań konsumenckich.
Szczegóły: Psychologia zachowań konsumenckich - Falkowski Andrzej, Tyszka Tadeusz
Tytuł: Psychologia zachowań konsumenckich
Autor: Falkowski Andrzej, Tyszka Tadeusz
Wydawnictwo: GWP
Kod paskowy: 9788374891615
ISBN: 978-83-7489-161-5
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 424
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.81 kg