Controlling działań marketingowych

Controlling działań marketingowych

Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 49,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 49,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Controlling działań marketingowych - Wojciech Grzegorczyk

Prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powinna zapewniać przedsiębiorstwu obronę przed konkurencją oraz mocną pozycję na rynku. Podczas i po zakończeniu jej wdrażania konieczne jest zebranie informacji o sytuacji rynkowej i podejmowanych działaniach z zakresu marketing mix w celu kontroli wykonania zamierzeń, porównania ich z założonymi wynikami czy sformułowania ewentualnych procedur naprawczych. Przedsiębiorstwo gromadzi więc informacje stanowiące podstawę do opracowania planu marketingowego, który następnie jest realizowany i poddawany ocenie z punktu widzenia zaprojektowanych inicjatyw. W literaturze fachowej właśnie tak rozumiany jest controlling marketingowy w ujęciu funkcjonalnym.


Szczegóły: Controlling działań marketingowych - Wojciech Grzegorczyk

Tytuł: Controlling działań marketingowych
Autor: Wojciech Grzegorczyk
Producent: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788383312293
Rok produkcji: 2023
Ilość stron: 134


Recenzje: Controlling działań marketingowych - Wojciech Grzegorczyk

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Inne pozycje tego autora: Wojciech Grzegorczyk (1)