Harvard Business Review. Podręcznik lidera. Wywieraj wpływ, inspiruj swoją organizację i realizuj kolejne cele

,

Książka

Harvard Business Review. Podręcznik lidera. Wywieraj wpływ, inspiruj swoją organizację i realizuj kolejne cele

,

  • Wydawnictwo: Rebis
  • Rok wydania: 2023
  • ISBN: 9788383381084
  • Ilość stron: 352
  • Format: 15.0 x 22.5 cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Jutro (piątek 2024-11-22)*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 59,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 59,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Harvard Business Review. Podręcznik lidera. Wywieraj wpływ, inspiruj swoją organizację i realizuj kolejne cele - Ron Ashkenas, Brook Manville

Wywieraj wpływ, inspiruj swoją organizację i realizuj kolejne cele



Jedyny podręcznik, jakiego potrzebujesz, żeby rozwinąć umiejętności niezbędne liderowi.



Zapomnij o przereklamowanych nowych modelach przywództwa, najważniejsze praktyki przywódcze są od dawna znane. Jakość przywództwa zależy od tego, jak tworzysz wizję i inspirujesz innych, żeby za nią podążali. Jak podejmujesz trudne strategiczne decyzje oraz wprowadzasz innowacje. I jak uzyskujesz wyniki.



W tym kompleksowym podręczniku Ron Ashkenas i Brook Manville, specjaliści w dziedzinie strategii i zmian, przedstawiają sprawdzone koncepcje i definiują cechy dobrego przywództwa, uzupełniając tę wiedzę wywiadami z wysokiej rangi menedżerami oraz własnymi doświadczeniami – a wszystko po to, by pomóc początkującym liderom stać się wybitnymi przywódcami i wywierać istotny wpływ na otoczenie.

 

W Harvard Business Review. Podręczniku lidera znajdziesz m.in.:


  • zwięzłe omówienie sprawdzonych modeli przywództwa, opracowane na podstawie publikowanych w „Harvard Business Review” artykułów autorstwa m.in. Claytona M. Christensena i Michaela E. Portera,

  • pogłębione studia przypadków dotyczące wysokich rangą liderów, na przykład Jamesa Wolfensohna z Banku Światowego, Pauli Kerger z PBS, Darrena Walkera z Ford Foundation i Jamesa C. Smitha z Thomson Reuters,

  • szczegółowe wskazówki ułatwiające zrozumienie i stosowanie sześciu podstawowych praktyk przywódcy, którymi są: tworzenie jednoczącej wizji, opracowywanie strategii, pozyskiwanie świetnych współpracowników, koncentrowanie się na wynikach, innowacyjne działanie na rzecz przyszłości i kierowanie sobą.


RON ASHKENAS, emerytowany partner w Schaffer Consulting, doradza wyższej kadrze kierowniczej korporacji, organizacji non profit i start-upów, jak przyspieszyć ich rozwój i stać się skutecznym przywódcą. Do jego klientów należą Bank Światowy, GE, Thomson Reuters i Merck. Często publikuje artykuły w „Harvard Business Review” i jest autorem książki Simply Effective.



BROOK MANVILLE, były partner w McKinsey & Company i wiceprezes wykonawczy w United Way Worldwide, doradza liderom w dziedzinach strategii, rozwoju organizacji i przywództwa. Regularnie pisze artykuły dla „Harvard Business Review”, Forbes.com i innych czasopism biznesowych. Jest autorem książek A Company of Citizens i Judgment Call.


Szczegóły: Harvard Business Review. Podręcznik lidera. Wywieraj wpływ, inspiruj swoją organizację i realizuj kolejne cele - Ron Ashkenas, Brook Manville

Tytuł: Harvard Business Review. Podręcznik lidera. Wywieraj wpływ, inspiruj swoją organizację i realizuj kolejne cele
Autor: Ron Ashkenas, Brook Manville
Wydawnictwo: Rebis
ISBN: 9788383381084
Tytuł oryginału: Harvard Business Review. Leader's Handbook
Tłumacz: Jóźwiak Bożena
Języki: polski
Rok wydania: 2023
Ilość stron: 352
Format: 15.0 x 22.5 cm
Oprawa: Twarda


Recenzje: Harvard Business Review. Podręcznik lidera. Wywieraj wpływ, inspiruj swoją organizację i realizuj kolejne cele - Ron Ashkenas, Brook Manville

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×