Współpracuję, nawiązuję relacje i poznaję perspektywę innych, czyli zjadam beczkę soli Gra wspierająca rozwój społeczno-emocjonalny uczniów z autyzmem
Joanna Stalka-Jarska
Współpracuję, nawiązuję relacje i poznaję perspektywę innych, czyli zjadam beczkę soli
Gra wspierająca rozwój społeczno-emocjonalny uczniów z autyzmem
Joanna Stalka-Jarska
- Wydawnictwo: Harmonia
- EAN: 590-737743-147-3
- Format: 102 x 135 mm
Niedostępna
Opis: Współpracuję, nawiązuję relacje i poznaję perspektywę innych, czyli zjadam beczkę soli - Joanna Stalka-Jarska
Wszyscy znamy powiedzenie, które mówi, że żeby kogoś dobrze poznać, trzeba zjeść z nim beczkę soli. Uczestnicy gry spróbują zjeść przysłowiową beczkę soli, by zbudować bliższe relacje, zaprzyjaźnić się, odkryć wspólne obszary i zainteresowania. Treść kart zamieszczonych w grze jest okazją do nawiązania dialogu oraz szansą doskonalenia umiejętności interpersonalnych.
Gra pozytywnie wpływa na rozwój społeczny, emocjonalny, poznawczy uczestników. Podnosi ich kompetencje komunikacyjne i umożliwia kształtowanie pozytywnej samooceny, a także integruje uczestników zajęć. Idealnie sprawdzi się podczas treningu umiejętności społecznych (TUS). Przeznaczona jest dla 2–8 graczy w wieku 14–18 lat.
W skład zestawu wchodzą:
- instrukcja
- 100 kart z pytaniami
- 15 żetonów z zadaniami integrującymi grupę oraz uczącymi współpracy
- 3 karty BECZKA SOLI oznaczające konieczność losowania żetonu
- beczkę soli, czyli woreczek, z którego uczestnicy losują żetony.
Szczegóły: Współpracuję, nawiązuję relacje i poznaję perspektywę innych, czyli zjadam beczkę soli - Joanna Stalka-Jarska
Nazwa: Współpracuję, nawiązuję relacje i poznaję perspektywę innych, czyli zjadam beczkę soli Gra wspierająca rozwój społeczno-emocjonalny uczniów z autyzmem
Autor: Joanna Stalka-Jarska
Wydawnictwo: Harmonia
Kod paskowy: 590-737743-147-3
Format: 102 x 135 mm
Recenzje: Współpracuję, nawiązuję relacje i poznaję perspektywę innych, czyli zjadam beczkę soli - Joanna Stalka-Jarska
Informacje:
Inne pozycje tego autora: Joanna Stalka-Jarska (5)
- Zjadam beczkę soli Współpracuję nawiązuję relacje i poznaję perspektywę innych (Harmonia) -
- Spektrum możliwości ucznia. Zestaw ćwiczeń do pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, w tym ze spektrum autyzmu (Harmonia) - Miękka
- Autyzm Jak rozpoznać i wspierać (RM) - Miękka
- Wyrażam własne zdanie zadaję pytania potrafię słuchać czyli jak zostać TUSEM-PRYMUSEM (Harmonia) - Pudełko kartonowe
- Odkrywam swoje supermoce (Harmonia) - Miękka