Semiotyka w marketingu Jak badać znaki, symbole i kody rynku

,

Książka

Semiotyka w marketingu
Jak badać znaki, symbole i kody rynku

,

  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Rok wydania: 2023
  • ISBN: 9788301233006
  • Ilość stron: 300
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 79,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 79,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Semiotyka w marketingu - Krzysztof Polak, Marzena Żurawicka

Semiotyka w marketingu pozwala lepiej rozumieć i budować strategię marki, komunikat reklamowy czy opakowanie w oparciu o kulturowe symbole, kody i narracje. Współczesne marki coraz częściej odwołują się do kultury popularnej, a to właśnie semiotyka wskazuje na takie systemy znaków i konteksty, które warto użyć w budowaniu atrakcyjnej kulturowo marki i jej przekazu. Publikacja ta jest wynikiem doświadczenia autorów w badaniach rynku z zastosowaniem perspektywy semiotycznej. Krzysztof Polak i Marzena Żurawicka zrealizowali ponad 300 semiotycznych projektów badawczych dla firm, marek, instytucji w Polsce i na świecie. Przeprowadzili wiele wykładów, szkoleń i prelekcji związanych z analizą semiotyczną.
To praktyczny podręcznik wprowadzający w świat semiotyki jako perspektywy poznawczej i analitycznej ze szczególnym uwzględnieniem semiotyki kultury i jej zastosowania w marketingu i komunikacji. Adresowany jest zarówno dla studentów kierunków reklamy, marketingu, projektowania graficznego i szeroko rozumianych badań rynku i kultury, jak i osób już zawodowo pracujących w tych obszarach. Książka jest kompletnym programem pokazującym krok po kroku metody pracy nad konkretnymi zagadnieniami. Jest skupiona na tzw. Applied semiotics. Ma pomóc w zorganizowaniu i przeprowadzeniu „reaserchu” wszędzie tam, gdzie ważny jest znak, symbol, znaczenie, narracja i kontekst kulturowy oraz pokazać, jak można wyciągać wnioski z takich analiz i tworzyć rekomendacje w procesach dizajnu, tworzenia komunikacji i strategii kulturowych marek.


Szczegóły: Semiotyka w marketingu - Krzysztof Polak, Marzena Żurawicka

Tytuł: Semiotyka w marketingu
Podtytuł: Jak badać znaki, symbole i kody rynku
Autor: Krzysztof Polak, Marzena Żurawicka
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301233006
Języki: polski
Rok wydania: 2023
Ilość stron: 300
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka


Recenzje: Semiotyka w marketingu - Krzysztof Polak, Marzena Żurawicka

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Inne pozycje tego autora: Krzysztof Polak, Marzena Żurawicka (1)