Gry wideo jako medium komunikacji Wymiary interpersonalnej i intrapersonalnej komunikacji graczy

Książka

Gry wideo jako medium komunikacji Wymiary interpersonalnej i intrapersonalnej komunikacji graczy

Wysyłka:
1 - 2 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 45,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 45,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Gry wideo jako medium komunikacji Wymiary interpersonalnej i intrapersonalnej komunikacji graczy - Sikorska Joanna

Książka prezentuje aktualne wyniki badań i analiz naukowych dotyczących gier wideo jako medium komunikacji. Gry wideo pozwalają komunikować się graczowi z samym sobą, innymi graczami oraz pozostałymi użytkownikami cyberprzestrzeni. Podejmowane w książce zagadnienia ukazują złożoność podejmowanej problematyki, wskazują na wzajemne zależności i stanowią cenne źródło wiedzy w zakresie poznawczym, teoretycznym i praktycznym. Rekonstrukcje teoretyczne, wskazanie implikacji pedagogicznych dla praktyki edukacyjnej w kontekście wykorzystania gier wideo i ich specyficznego języka w edukacji, a także zaprezentowanie ich w różnych odsłonach czynią tę publikację niezwykle wartościową. Komunikacja graczy gier wideo, choć działa na tych samych podstawach, na których opiera się komunikacja innych użytkowników cyberprzestrzeni, to ze względu na różnorodność i specyfikę gier wymaga czasem specyficznych kompetencji komunikacyjnych – werbalnych i pozawerbalnych. Brak tych kompetencji może zakłócać zaspakajanie potrzeb ważnych dla gracza: bycia kompetentnym, sprawczym, kreatywnym, transgresyjnym, umiejącym realizować działania wyznaczane grą samodzielnie, ale też wspólnie z innymi członkami grupy (gildii, klanu, forum dyskusyjnego łączącego graczy). Istotnym elementem jest nie tylko odbiór i nadawanie komunikatów, ale też specyficzny, ważny dla każdego gracza aspekt komunikacji intrapersonalnej umożliwiający, dzięki interioryzacji komunikatów, budowanie autorefleksji i wewnątrzsterowności jednostki.


Szczegóły: Gry wideo jako medium komunikacji Wymiary interpersonalnej i intrapersonalnej komunikacji graczy - Sikorska Joanna

Tytuł: Gry wideo jako medium komunikacji Wymiary interpersonalnej i intrapersonalnej komunikacji graczy
Autor: Sikorska Joanna
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UAM
ISBN: 9788323241881
Tytuł tomu: Gry wideo jako medium komunikacji. Wymiary interpersonalnej i intrapersonalnej komunikacji graczy
Tytuł oryginału: Gry wideo jako medium komunikacji. Wymiary interpersonalnej i intrapersonalnej komunikacji graczy
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2023
Ilość stron: 324
Oprawa: Miękka


Recenzje: Gry wideo jako medium komunikacji Wymiary interpersonalnej i intrapersonalnej komunikacji graczy - Sikorska Joanna

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×