Rachunek kosztów klienta w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa

Książka

Rachunek kosztów klienta w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa

  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Rok wydania: 2024
  • ISBN: 9788381027601
  • Ilość stron: 152
  • Format: 23.5x16.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 60,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 60,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Rachunek kosztów klienta w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa - Maria Kubacka

Monografia jest poświęcona wskazaniu miejsca i roli rachunku kosztów klienta w modelowaniu wartości przedsiębiorstwa.

Dostarcza Czytelnikowi wiedzę o tym:
• jak interpretować wartość przedsiębiorstwa,
• jaka jest rola klienta w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa,
• jak ważne z punktu widzenia wyników przedsiębiorstwa są relacje z klientami,
• jakie są miary i uwarunkowania przeprowadzania wyceny wartości klientów,
• jaka jest rola rachunku kosztów klienta w przedsiębiorstwie,
• w jaki sposób rachunek kosztów klienta może wspierać kreowanie wartości przedsiębiorstwa.

Niewątpliwą zaletą książki jest jej interdyscyplinarność - łączy ze sobą elementy rachunkowości, finansów i marketingu. Zaprezentowano w niej nowoczesną koncepcję wykorzystania rachunku kosztów klienta w procesie kreowania wartości przedsiębiorstwa.

Publikacja adresowana jest do:
• kadry kierowniczej i menedżerów różnych szczebli zarządzania,
• specjalistów ds. controllingu oraz analityków finansowych,
• pracowników działów finansowo-księgowych,
• słuchaczy studiów podyplomowych,
• studentów kierunków ekonomicznych.


Szczegóły: Rachunek kosztów klienta w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa - Maria Kubacka

Tytuł: Rachunek kosztów klienta w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa
Autor: Maria Kubacka
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381027601
Języki: polski
Rok wydania: 2024
Ilość stron: 152
Format: 23.5x16.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.25 kg


Recenzje: Rachunek kosztów klienta w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa - Maria Kubacka

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×