Na rynku wartości O mediach i etyce dziennikarskiej

Książka

Na rynku wartości
O mediach i etyce dziennikarskiej

Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 15,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 15,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Na rynku wartości - Jastrzębski Jerzy

Na rynku mediów. O mediach i etyce dziennikarskiej Jerzego Jastrzębskiego to tom szkiców, który zainteresuje nie tylko aktualnych i przyszłych dziennikarzy, ale również - należy mieć nadzieję - liczne rzesze czytelników współczesnej prasy i różne kategorie konsumentów mediów wszelakich, a elektronicznych przede wszystkim. Autor z ogromną kompetencją i dużą swadą mówi o kwestiach od lat go pasjonujących; różnych aspektach pracy tych dziennikarzy, którzy w coraz większym stopniu aspirują we współczesnych społeczeństwach do rządu dusz i władzy politycznej: Urządzają nam umysły i świat wokół nas. Sterują emocjami, zwracają uwagę na problemy globalne i lokalne. Dyktują tematy dyskursów i chcą kształtować nasze opinie. [...] Bawią i straszą. Ogłupiają i uczą. Manipulują i tworzą niezbywalne warunki podmiotowości społeczeństwa, demokracji i wolnego rynku. A wszystko to w warunkach permanentnie ewoluujących ich zawodowych norm etycznych.

Pasjonująca lektura.


Szczegóły: Na rynku wartości - Jastrzębski Jerzy

Tytuł: Na rynku wartości
Podtytuł: O mediach i etyce dziennikarskiej
Autor: Jastrzębski Jerzy
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
ISBN: 9788322930113
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 227
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.29 kg


Recenzje: Na rynku wartości - Jastrzębski Jerzy

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×