Data driven marketing O logicznym podejściu do podejmowania decyzji
Adrian Andrzejczyk
Data driven marketing O logicznym podejściu do podejmowania decyzji
Adrian Andrzejczyk
- Wydawnictwo: Onepress
- Rok wydania: 2024
- ISBN: 9788383227283
- Ilość stron: 304
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Jutro (poniedziałek 2024-11-25)*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Data driven marketing O logicznym podejściu do podejmowania decyzji - Adrian Andrzejczyk
Jak korzystać z pozyskanych danych przy tworzeniu kampanii marketingowej?
Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych informacji w marketingu. Te precyzyjne, ukierunkowane działania mają pomóc w podejmowaniu lepszych decyzji, optymalizacji procesów czy - idąc tropem marketingu 5.0 - zastosowaniu AI jako wsparcia, jak również naśladowaniu pracy samych marketingowców. W efekcie marketing staje się efektywniejszy, co bezpośrednio pozytywnie wpływa na wyniki przedsiębiorstwa.
Sam termin data driven marketing jest bardzo obszerny, mieszczą się w nim wszystkie pojęcia wspólne dla marketingu i analityki danych. Autor książki stara się zgłębić najważniejsze z nich i pokazać:
* Jak skuteczny może być marketing bazujący na danych
* Na czym bazują techniki analizy danych
* Dlaczego w marketingu online warto sięgać po narzędzia oferowane przez Google
* Które z nich są szczególnie przydatne w marketingowej analizie danych
* Jakimi rozwiązaniami można ewentualnie zastąpić narzędzia Google
Szczegóły: Data driven marketing O logicznym podejściu do podejmowania decyzji - Adrian Andrzejczyk
Tytuł: Data driven marketing O logicznym podejściu do podejmowania decyzji
Autor: Adrian Andrzejczyk
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788383227283
Języki: polski
Rok wydania: 2024
Ilość stron: 304
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.53 kg