Data driven marketing O logicznym podejściu do podejmowania decyzji

Nowość

Data driven marketing O logicznym podejściu do podejmowania decyzji

  • Wydawnictwo: Onepress
  • Rok wydania: 2024
  • ISBN: 9788383227283
  • Ilość stron: 304
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
Dzisiaj*Zamówienie złożone do godz. 12.00 (nie dotyczy przedpłat zaksięgowanych po godz. 12.00). Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.
Cena katalogowa 69,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 69,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Data driven marketing O logicznym podejściu do podejmowania decyzji - Adrian Andrzejczyk

Jak korzystać z pozyskanych danych przy tworzeniu kampanii marketingowej?
Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych informacji w marketingu. Te precyzyjne, ukierunkowane działania mają pomóc w podejmowaniu lepszych decyzji, optymalizacji procesów czy - idąc tropem marketingu 5.0 - zastosowaniu AI jako wsparcia, jak również naśladowaniu pracy samych marketingowców. W efekcie marketing staje się efektywniejszy, co bezpośrednio pozytywnie wpływa na wyniki przedsiębiorstwa.
Sam termin data driven marketing jest bardzo obszerny, mieszczą się w nim wszystkie pojęcia wspólne dla marketingu i analityki danych. Autor książki stara się zgłębić najważniejsze z nich i pokazać:
* Jak skuteczny może być marketing bazujący na danych
* Na czym bazują techniki analizy danych
* Dlaczego w marketingu online warto sięgać po narzędzia oferowane przez Google
* Które z nich są szczególnie przydatne w marketingowej analizie danych
* Jakimi rozwiązaniami można ewentualnie zastąpić narzędzia Google


Szczegóły: Data driven marketing O logicznym podejściu do podejmowania decyzji - Adrian Andrzejczyk

Tytuł: Data driven marketing O logicznym podejściu do podejmowania decyzji
Autor: Adrian Andrzejczyk
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788383227283
Języki: polski
Rok wydania: 2024
Ilość stron: 304
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.53 kg


Recenzje: Data driven marketing O logicznym podejściu do podejmowania decyzji - Adrian Andrzejczyk

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×