Siła nawyku Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie

Książka

Siła nawyku
Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie

  • Wydawnictwo: Dom Wydawniczy PWN
  • Rok wydania: 2014
  • ISBN: 9788377052709
  • Ilość stron: 424
  • Format: 14.5x20.5cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
1 - 2 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 54,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 54,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Siła nawyku - Charles Duhigg

Nawyki mają potężną moc, a przyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka! Nałogowo palimy, bezustannie sprawdzamy wiadomości na Facebooku, chronicznie wybieramy nieodpowiednich partnerów, zawsze ścielimy łóżka lub nie robimy tego nigdy.



Charles Duhigg udowadnia, że odpowiednie pokierowanie wyrobieniem nowych lub zmianą dotychczasowych nawyków może diametralnie odmienić czyjeś życie, ale także funkcjonowanie społeczeństw, przedsiębiorstw, grup zawodowych, państw... Autor na sprawdzonych przykładach dowodzi, że świadomość, zrozumienie i zmiana nawyków pomagają osiągać wymarzone cele.



• Jak jeden człowiek od reklamy namówił Amerykanów do codziennego mycia zębów i dlaczego pasta Pepsodent stała się najpopularniejszą pastą do zębów na świecie?



• Jak Lisa, przez wiele lat uzależniona od papierosów i alkoholu, otyła, zadłużona i niezdolna do utrzymania stałej pracy, zmieniła się w wolną od nałogów, zgrabną kobietę sukcesu?



• Co sprawia, że Starbucks odnosi światowy sukces?



• W jaki sposób Procter & Gamble przekonał klientów, że świeże powietrze wymaga odświeżaczy powietrza?



• Dlaczego pływak, Michael Phelps, wygrał wyścig płynąć na oślep?



Badania nad działaniem mechanizmu stojącego za nawykami pomagają firmom w dotarciu do klienta, organizacji odpowiednich kampanii promocyjnych, reorganizacji przedsiębiorstw, usprawnieniu działania placówek zdrowia i wielu innych działaniach. Drobna zmiana, wprowadzona na stałe dzięki wykształceniu nowego nawyku, często prowadzi do lawinowych przekształceń i spektakularnych sukcesów.



• Jedna z najlepszych książek roku według The Wall Street Journal i Financial Times



• Od ponad 40 tygodni w czołówce listy bestsellerów New York Times



• Ponad 1 000 000 sprzedanych egzemplarzy



• Tłumaczenie na 31 języków



„Przegrywanie meczów przez naszych piłkarzy, mierne wskaźniki ekonomiczne naszych przedsiębiorstw, niski poziom świadczeń naszej służby zdrowia, marne szkolnictwo, niedobra organizacja życia społecznego i ogólne niezadowolenie obywateli ze swego państwa – to też nawyki. Z jednej strony, bo nawykowo źle działają poszczególne struktury, resorty i sektory, a z drugiej strony, bo ludzie nawykowo źle odnoszą się do tych struktur, resortów i sektorów. Zamknięte koło, a raczej – jak podpowiada Charles Duhigg – zamknięta „pętla nawyku”. W myśl wywodów Duhigga sprawa nie jest jednak beznadziejna. Pisze on: „Nawyki – nawet jeżeli już zakorzenią się w naszych umysłach – nie są przeznaczeniem. Możemy wybierać nawyki, jeżeli wiemy, jak to robić.” Czytając tę książkę, zaczyna się podświadomie marzyć. Że tak, jak legendarny Tony Dungy doprowadził bejsbolową drużynę Colts do zwycięstwa w Super Bowl, jakiemuś kreatywnemu trenerowi uda się polską narodową jedenastkę przerobić z nawykowych nieudaczników w nawykowych chempionów. Że zaczniemy uczyć się wyzwalania z pętli naszych niedobrych nawyków na opisanych w książce wzorach: sieci kawiarń Starbucks, aluminiowego potentata Alcoa, czy szpitala w Rhode Island.” – fragment wstępu dr Ewy Woydyłło



„Pierwszorzędna książka – oparta na dogłębnej analizie, napisana w zabawny sposób i zachowująca właściwe proporcje między intelektualną powagą i praktycznymi radami, jak zmienić złe nawyki” - The Economist



„(…) Charles Duhigg aplikuje nam niezbędną dawkę socjologii i psychologii, wyjaśniając uroki i pułapki nawyków w oparciu o wiele dziedzin, od marketingu, poprzez zarządzanie, po ruch praw obywatelskich… Siła nawyku jest fascynującą lekturą, a Duhigg umiejętnie osiąga wszystko, czego oczekujemy od reportera Times’a: ze swadą prowadzi nas od sceny do sceny, od odkrycia do odkrycia, od dyscypliny do dyscypliny, przeobrażając pozornie suche zagadnienie w serię pełnych życia opowieści – to interesujące ujęcie tematu, który powinien być ważny dla każdego” - Newsweek Daily Beast



„Zajmująca książka; dogłębnie bada mechanizm tworzenia i zmiany nawyków” - New York Times Book Review



O autorze: Charles Duhigg jest dziennikarzem śledczym w „The New York Times”, zdobywcą nagród National Academies of Sciences, National Journalism i nagrody imienia George’a Polka. Jeden z finalistów nagrody Pulitzera w 2009 roku.


Szczegóły: Siła nawyku - Charles Duhigg

Tytuł: Siła nawyku
Podtytuł: Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie
Autor: Charles Duhigg
Wydawnictwo: Dom Wydawniczy PWN
Seria: SERIA KREATYWNA
ISBN: 9788377052709
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 424
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.46 kg


Recenzje: Siła nawyku - Charles Duhigg

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Lektura obowiązkowa dla każdego ! Jestem pod wrażeniem zebranego w tej pozycji materiału - autor się napracował ale efekt jest znakomity. Przystępnym językiem przybliża się czytelnikowi tajniki i sekrety wielkich koncernów i uświadamia , że " Twój los zależy od twoich nawyków" - Brian Tracy. Książkę od razu pożyczyłam i cały czas krąży po znajomych. Gorąco polecam! 2016-01-10 17:54:16

Przykłady z życia ludzi - jak wpływają nawyki na decyzje i postępowanie. Jednakże skąpy materiał jak dostrzegać i zmieniać nawyki. Najlepsze stwierdzenie – Każdy człowiek jest inny i każdy ma inne predyspozycje zmiany nawyków. Dla mnie najlepszym materiałem tej książki jest ukazanie jak wpływają firmy handlowe na klienta poprzez zdobywanie danych o kliencie. 2017-06-30 17:53:33


Podobne do: Siła nawyku - Charles Duhigg



Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: