Nauczyciele wobec wyzwań współczesności Doświadczenia, badania, koncepcje
Nauczyciele wobec wyzwań współczesności
Doświadczenia, badania, koncepcje
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi
- Rok wydania: 2009
- ISBN: 978-83-7405-461-4
- Ilość stron: 260
- Format: 14.5x20.0cm
- Oprawa: Miękka
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Nauczyciele wobec wyzwań współczesności
Książka, którą chciałbym w tych słowach wstępu zarekomendować czytelnikowi, jest zbiorem tekstów, które powstawały w różnych ośrodkach i reprezentują różne tendencje i koncepcje. Ich autorzy koncentrują się na różnych, z reguły i z konieczności dość wycinkowych problemach. Zrozumiałe jest przeto, że praca w swej strukturze nie układa się w jakimś wyraźnie usystematyzowanym porządku. Niepodobna jednak odmówić jej pewnej tematycznej zwartości. Ich wspólnym mianownikiem jest bowiem współczesna szkołą i jej funkcjonowanie....(fragment wstępu) - prof.Heliodor Muszyński
Szczegóły: Nauczyciele wobec wyzwań współczesności
Tytuł: Nauczyciele wobec wyzwań współczesności
Podtytuł: Doświadczenia, badania, koncepcje
Wydawnictwo: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi
Kod paskowy: 9788374054614
ISBN: 978-83-7405-461-4
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 260
Format: 14.5x20.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.32 kg