Wesoły Kamper

Wesoły Kamper

  • Producent: Chicco
  • EAN: 8058664169238
  • Oprawa: pudełko
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 134,96 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 134,96 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Wesoły Kamper

WESOŁY KAMPER PL/EN to interaktywna i dwujęzyczna zabawka mówi w języku polskim i angielskim.

Elektroniczny Kamper odtwarza wesołe piosenki i rymowanki do odkrywania piękna podróżowania, zachęcając dziecko do nauki pierwszych liter i cyfr, nazw zajęć sportowych i aktywności rekreacyjnych oraz nazw zwierząt w dwóch językach.

Kamper jest bogaty w treści związane ze:

zwierzętami,

sportem i innymi aktywnościami,

podróżami,

literkami i cyferkami,

i nie tylko.

Zabawka ma liczne aktywności manualne, które aktywują efekty dźwiękowe. Otwórz namiot na dachu Kampera i bagażnik z tyłu, aby poznać nowych schowanych towarzyszy podróży; otwórz kuchenkę, aby bawić się w przygotowywanie posiłków, przesuń okno, aby bawić się z wesołymi zwierzątkami.

Dwa przyciski elektroniczne (Koala i bagaż) należy nacisnąć, aby aktywować melodie, piosenki i wypowiedzi.

Wesoły Kamper ma obrotowe koła dziecko może popychać go po podłodze i ruszać po przygodę!

Zabawka rozwija w dziecku umiejętności językowe, motoryczne oraz aktywności manualne.

Zabawka przeznaczona jest dla dzieci w wieku: 1-3L

Wymiary zabawki: 24 x 13,5 x 16 cm

Zabawka działa na 3 baterie typu AA 1,5V (w zestawie)


Kraj produkcji: Włochy

Ostrzeżenia:
INSTRUKCJA OBSŁUGI

KAMPER PL/EN

Wiek: 1-3 lat

Zabawka jest zasilana 3 bateriami ?AA? o napięciu 1,5 V.Baterie dołączone do produktu w momencie zakupu służą jedynie do zaprezentowania działania produktu w punkcie sprzedaży i powinny być wymienione na nowe natychmiast po dokonaniu zakupu.

PRZED UŻYCIEM PRODUKTU NALEŻY PRZECZYTAĆ INSTRUKCJE I ZACHOWAĆ JE NA PRZYSZŁOŚĆ, JAKO ŹRÓDŁO INFORMACJI.

OSTRZEŻENIA

Dla bezpieczeństwa Twojego dziecka: OSTRZEŻENIE!

? Przed przystąpieniem do użytkowania, należy usunąć ewentualne plastikowe torebki oraz wszelkie inne elementy wchodzące w skład opakowania produktu, a niebędące częścią zabawki (np. sznurki, elementy mocujące itp.) i przechowywać je w miejscu niedostępnym dla dziecka. Niebezpieczeństwo udławienia się.

? Kontrolować regularnie stopień zużycia produktu. Uszkodzona zabawka nie może być używana i powinna być przechowywana w miejscu niedostępnym dla dzieci.

? Dzieci mogą się bawić zabawką wyłącznie pod stałym nadzorem osoby dorosłej.

? Nie używać zabawki w sposób inny niż zalecany.

? Nie używać zabawki na mokrych, piaszczystych lub zakurzonych powierzchniach.

? Nie zbliżać włosów do poruszających się kół. Ryzyko wciągnięcia.

DZIAŁANIE ZABAWKI

Aby włączyć zabawkę, wystarczy przesunąć zielony suwak (A) z pozycji 0 na pozycję języka, w jakim chcemy się bawić. Po włączeniu zabawka odtwarza piosenkę w wybranym języku.Naciskając koalę lub walizkę (B), otwierając i zamykając namiot, bagażnik lub kuchnię (C), bądź przesuwając okno w prawo i lewo (D), dziecko będzie mogło słuchać i uczyć się nazw i odgłosów zwierząt, nazw akcesoriów do zabrania w podróż i na biwak, nazw części Kampera, a także pojęć związanych ze sportami i aktywnością na świeżym powietrzu.Oprócz tego dziecko pozna litery oraz pierwsze cyfry, także dzięki piosenkom: ABC i 1, 2, 3.Po 60 sekundach braku aktywności, podczas których zabawka odtwarza nagrania zachęcające dziecko do wykonania czynności w celu ponownej aktywacji produktu, gra przechodzi w tryb czuwania.Nacisnąć dowolny przycisk lub otworzyć jeden z elementów kampera, aby wznowić jego działanie.Zabawka ta jest także pojazdem wolnobieżnym (E) - popchnij kampera po podłodze, aby obserwować jak jedzie.Po zakończeniu użytkowania zaleca się wyłączyć zabawkę, przestawiając przełącznik na pozycję 0.

WKŁADANIE I/LUB WYMIANA BATERII ? OSTRZEŻENIE!

? Wymiana baterii musi być zawsze przeprowadzana wyłącznie przez osobę dorosłą.

? OSTRZEŻENIE: zużyte baterie natychmiast wyrzucić. Nowe i zużyte baterie przechowywać poza zasięgiem dzieci. W przypadku podejrzenia połknięcia baterii lub wprowadzenia ich do jakiejkolwiek części ciała natychmiast skontaktować się z lekarzem.

? W celu wymiany baterii należy: za pomocą śrubokrętu poluzować śrubę wieczka, zdjąć je, wyjąć z komory zużyte baterie, włożyć nowe, zwracając przy tym uwagę na prawidłowe ustawienie biegunów (jak pokazano na produkcie), założyć wieczko i dokręcić śrubę do oporu.

? Używać baterii alkalicznych takiego samego typu lub typu odpowiadającego typowi zalecanemu do prawidłowego działania produktu.

? Nie mieszać baterii alkalicznych, standardowych (węglowo-cynkowych) lub wielokrotnego ładowania (niklowo-kadmowych).

? Nie mieszać baterii zużytych z nowymi.

? Nie należy pozostawiać baterii lub ewentualnych narzędzi w miejscach dostępnych dla dzieci.

? Nie dopuścić do zwarcia biegunów baterii.

? Zawsze wyjmować zużyte baterie z produktu w celu uniknięcia ewentualnego wycieku płynu, który mógłby uszkodzić produkt.

? W okresach długiego niekorzystania z produktu należy zawsze wyciągać baterie.

? Przed wyrzuceniem zabawki należy wyciągnąć z niej baterie.

? Nie wrzucać wyczerpanych baterii do ognia ani nie wyrzucać ich do otoczenia. Należy je wyrzucać do specjalnych pojemników selektywnej zbiórki odpadów.

? W razie gdyby z baterii wydostawał się płyn, należy natychmiast je wymienić i wyczyścić komorę na baterie oraz dokładnie umyć ręce w przypadku kontaktu z płynem.

? Nie próbować ładować baterii, które nie są bateriami ładowanymi: mogą wybuchnąć.

? Nie zaleca się korzystania z baterii ładowanych, ponieważ mogą one ograniczać działanie zabawki.

? W przypadku korzystania z baterii ładowanych należy wyciągać je z zabawki przed ładowaniem, a ładowanie powinno odbywać się wyłącznie pod nadzorem osoby dorosłej.

? Zabawka nie została zaprojektowana do użytku z wykorzystaniem wymiennych baterii litowych.

OSTRZEŻENIE! Nieodpowiednie użytkowanie może powodować niebezpieczne sytuacje.

CZYSZCZENIE I KONSERWACJA ZABAWKI

? Zabawkę czyścić miękką i suchą szmatką, aby nie uszkodzić układu elektronicznego.

? Podczas dłuższych przerw w użyciu, przechowywać produkt z dala od źródeł ciepła, chroniąc przed kurzem i wilgocią.

PRODUKT SPEŁNIA WYMOGI ZARZĄDZENIA 2012/19/UE.

Symbol przekreślonego kosza znajdujący się na urządzeniu oznacza, że wyrobu nim oznaczonego nie wolno wyrzucać wraz z innymi odpadkami domowymi. Po zużyciu produkt należy oddać do punktu zbiórki odpadów urządzeń elektrycznych i elektro-

nicznych lub zwrócić go sprzedawcy. Użytkownik jest odpowiedzialny za oddanie urządzenia, gdy przestanie je użytkować do odpowiedniego punktu zbiórki odpadów lub do sprzedawcy. Odpowiednia segregacja śmieci w celu późniejszej obróbki, odzysku lub zniszczenia

przyczynia się do uniknięcia negatywnych efektów na środowisko i na zdrowie oraz umożliwia odzysk surowców, z których wykonano produkt. W celu uzyskania szczegółowych informacji dotyczących dostępnych punktów zbiórki odpadów należy zwrócić się do lokalnej służby oczyszczania lub do sklepu, gdzie produkt został zakupiony. ZGODNOŚĆ Z DYREKTYWĄ EUROPEJSKĄ 2006/66/WE. Symbol przekreślonego kosza umieszczony na bateriach lub na opakowaniu produktu wskazuje, że po zakończeniu okresu ich eksploatacji nie wolno ich usuwać ze zwykłymi odpadami domowymi, ponieważ nie mogą być utylizowane jako odpady miejskie. Należy je dostarczyć do punktu selektywnej zbiórki lub zwrócić sprzedawcy w chwili zakupu nowych, podobnych baterii do ponownego ładowania lub jednorazowego użytku. Ewentualny symbol chemiczny Hg, Cd, Pb, znajdujący się pod przekreślonym koszem oznacza rodzaj substancji znajdującej się w baterii: Hg=Rtęć, Cd=Kadm, Pb=Ołów. Użytkownik jest odpowiedzialny za przekazanie zużytych baterii do odpowiednich struktur zbiórki odpadów w celu ułatwienia procesu przetwarzania i recyklingu. Odpowiednia segregacja odpadów mająca na celu poddanie zużytych baterii procesowi recyklingu, przetwarzania i unieszkodliwiania przyczynia się do zmniejszenia możliwego negatywnego wpływu na środowisko i na zdrowie człowieka, a także ułatwia recykling substancji w nich zawartych. Niewłaściwe unieszkodliwianie produktu przez użytkownika powoduje szkodliwy wpływ na środowisko i na zdrowie człowieka. W celu uzyskania szczegółowych informacji dotyczą-

cych dostępnych punktów zbiórki odpadów należy zwrócić się do lokalnej służby oczyszczania lub do sklepu, gdzie produkt został zakupiony.

INSTRUKCJA OBSŁUGI

KAMPER PL/EN

Wiek: 1-3 lat

Zabawka jest zasilana 3 bateriami ?AA? o napięciu 1,5 V.Baterie dołączone do produktu w momencie zakupu służą jedynie do zaprezentowania działania produktu w punkcie sprzedaży i powinny być wymienione na nowe natychmiast po dokonaniu zakupu.

PRZED UŻYCIEM PRODUKTU NALEŻY PRZECZYTAĆ INSTRUKCJE I ZACHOWAĆ JE NA PRZYSZŁOŚĆ, JAKO ŹRÓDŁO INFORMACJI.

OSTRZEŻENIA

Dla bezpieczeństwa Twojego dziecka: OSTRZEŻENIE!

? Przed przystąpieniem do użytkowania, należy usunąć ewentualne plastikowe torebki oraz wszelkie inne elementy wchodzące w skład opakowania produktu, a niebędące częścią zabawki (np. sznurki, elementy mocujące itp.) i przechowywać je w miejscu niedostępnym dla dziecka. Niebezpieczeństwo udławienia się.

? Kontrolować regularnie stopień zużycia produktu. Uszkodzona zabawka nie może być używana i powinna być przechowywana w miejscu niedostępnym dla dzieci.

? Dzieci mogą się bawić zabawką wyłącznie pod stałym nadzorem osoby dorosłej.

? Nie używać zabawki w sposób inny niż zalecany.

? Nie używać zabawki na mokrych, piaszczystych lub zakurzonych powierzchniach.

? Nie zbliżać włosów do poruszających się kół. Ryzyko wciągnięcia.

DZIAŁANIE ZABAWKI

Aby włączyć zabawkę, wystarczy przesunąć zielony suwak (A) z pozycji 0 na pozycję języka, w jakim chcemy się bawić. Po włączeniu zabawka odtwarza piosenkę w wybranym języku.Naciskając koalę lub walizkę (B), otwierając i zamykając namiot, bagażnik lub kuchnię (C), bądź przesuwając okno w prawo i lewo (D), dziecko będzie mogło słuchać i uczyć się nazw i odgłosów zwierząt, nazw akcesoriów do zabrania w podróż i na biwak, nazw części Kampera, a także pojęć związanych ze sportami i aktywnością na świeżym powietrzu.Oprócz tego dziecko pozna litery oraz pierwsze cyfry, także dzięki piosenkom: ABC i 1, 2, 3.Po 60 sekundach braku aktywności, podczas których zabawka odtwarza nagrania zachęcające dziecko do wykonania czynności w celu ponownej aktywacji produktu, gra przechodzi w tryb czuwania.Nacisnąć dowolny przycisk lub otworzyć jeden z elementów kampera, aby wznowić jego działanie.Zabawka ta jest także pojazdem wolnobieżnym (E) - popchnij kampera po podłodze, aby obserwować jak jedzie.Po zakończeniu użytkowania zaleca się wyłączyć zabawkę, przestawiając przełącznik na pozycję 0.

WKŁADANIE I/LUB WYMIANA BATERII ? OSTRZEŻENIE!

? Wymiana baterii musi być zawsze przeprowadzana wyłącznie przez osobę dorosłą.

? OSTRZEŻENIE: zużyte baterie natychmiast wyrzucić. Nowe i zużyte baterie przechowywać poza zasięgiem dzieci. W przypadku podejrzenia połknięcia baterii lub wprowadzenia ich do jakiejkolwiek części ciała natychmiast skontaktować się z lekarzem.

? W celu wymiany baterii należy: za pomocą śrubokrętu poluzować śrubę wieczka, zdjąć je, wyjąć z komory zużyte baterie, włożyć nowe, zwracając przy tym uwagę na prawidłowe ustawienie biegunów (jak pokazano na produkcie), założyć wieczko i dokręcić śrubę do oporu.

? Używać baterii alkalicznych takiego samego typu lub typu odpowiadającego typowi zalecanemu do prawidłowego działania produktu.

? Nie mieszać baterii alkalicznych, standardowych (węglowo-cynkowych) lub wielokrotnego ładowania (niklowo-kadmowych).

? Nie mieszać baterii zużytych z nowymi.

? Nie należy pozostawiać baterii lub ewentualnych narzędzi w miejscach dostępnych dla dzieci.

? Nie dopuścić do zwarcia biegunów baterii.

? Zawsze wyjmować zużyte baterie z produktu w celu uniknięcia ewentualnego wycieku płynu, który mógłby uszkodzić produkt.

? W okresach długiego niekorzystania z produktu należy zawsze wyciągać baterie.

? Przed wyrzuceniem zabawki należy wyciągnąć z niej baterie.

? Nie wrzucać wyczerpanych baterii do ognia ani nie wyrzucać ich do otoczenia. Należy je wyrzucać do specjalnych pojemników selektywnej zbiórki odpadów.

? W razie gdyby z baterii wydostawał się płyn, należy natychmiast je wymienić i wyczyścić komorę na baterie oraz dokładnie umyć ręce w przypadku kontaktu z płynem.

? Nie próbować ładować baterii, które nie są bateriami ładowanymi: mogą wybuchnąć.

? Nie zaleca się korzystania z baterii ładowanych, ponieważ mogą one ograniczać działanie zabawki.

? W przypadku korzystania z baterii ładowanych należy wyciągać je z zabawki przed ładowaniem, a ładowanie powinno odbywać się wyłącznie pod nadzorem osoby dorosłej.

? Zabawka nie została zaprojektowana do użytku z wykorzystaniem wymiennych baterii litowych.

OSTRZEŻENIE! Nieodpowiednie użytkowanie może powodować niebezpieczne sytuacje.

CZYSZCZENIE I KONSERWACJA ZABAWKI

? Zabawkę czyścić miękką i suchą szmatką, aby nie uszkodzić układu elektronicznego.

? Podczas dłuższych przerw w użyciu, przechowywać produkt z dala od źródeł ciepła, chroniąc przed kurzem i wilgocią.

PRODUKT SPEŁNIA WYMOGI ZARZĄDZENIA 2012/19/UE.

Symbol przekreślonego kosza znajdujący się na urządzeniu oznacza, że wyrobu nim oznaczonego nie wolno wyrzucać wraz z innymi odpadkami domowymi. Po zużyciu produkt należy oddać do punktu zbiórki odpadów urządzeń elektrycznych i elektro-

nicznych lub zwrócić go sprzedawcy. Użytkownik jest odpowiedzialny za oddanie urządzenia, gdy przestanie je użytkować do odpowiedniego punktu zbiórki odpadów lub do sprzedawcy. Odpowiednia segregacja śmieci w celu późniejszej obróbki, odzysku lub zniszczenia

przyczynia się do uniknięcia negatywnych efektów na środowisko i na zdrowie oraz umożliwia odzysk surowców, z których wykonano produkt. W celu uzyskania szczegółowych informacji dotyczących dostępnych punktów zbiórki odpadów należy zwrócić się do lokalnej służby oczyszczania lub do sklepu, gdzie produkt został zakupiony. ZGODNOŚĆ Z DYREKTYWĄ EUROPEJSKĄ 2006/66/WE. Symbol przekreślonego kosza umieszczony na bateriach lub na opakowaniu produktu wskazuje, że po zakończeniu okresu ich eksploatacji nie wolno ich usuwać ze zwykłymi odpadami domowymi, ponieważ nie mogą być utylizowane jako odpady miejskie. Należy je dostarczyć do punktu selektywnej zbiórki lub zwrócić sprzedawcy w chwili zakupu nowych, podobnych baterii do ponownego ładowania lub jednorazowego użytku. Ewentualny symbol chemiczny Hg, Cd, Pb, znajdujący się pod przekreślonym koszem oznacza rodzaj substancji znajdującej się w baterii: Hg=Rtęć, Cd=Kadm, Pb=Ołów. Użytkownik jest odpowiedzialny za przekazanie zużytych baterii do odpowiednich struktur zbiórki odpadów w celu ułatwienia procesu przetwarzania i recyklingu. Odpowiednia segregacja odpadów mająca na celu poddanie zużytych baterii procesowi recyklingu, przetwarzania i unieszkodliwiania przyczynia się do zmniejszenia możliwego negatywnego wpływu na środowisko i na zdrowie człowieka, a także ułatwia recykling substancji w nich zawartych. Niewłaściwe unieszkodliwianie produktu przez użytkownika powoduje szkodliwy wpływ na środowisko i na zdrowie człowieka. W celu uzyskania szczegółowych informacji dotyczą-

cych dostępnych punktów zbiórki odpadów należy zwrócić się do lokalnej służby oczyszczania lub do sklepu, gdzie produkt został zakupiony.

Producent:
Artsana S.p.A.
Saldarini Catelli 1
22070 Grandate (Włochy)
tel: 48221100847
email: info@chicco-service.pl


Szczegóły: Wesoły Kamper

Nazwa: Wesoły Kamper
Producent: Chicco
Kod paskowy: 8058664169238
Oprawa: pudełko


Recenzje: Wesoły Kamper

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×