Ideologie w słowach i obrazach
Ideologie w słowach i obrazach
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
- Rok wydania: 2013
- ISBN: 9788322930083
- Ilość stron: 296
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Ideologie w słowach i obrazach
Oblicza Komunikacji to seria wydawnicza przygotowywana w Instytucie Filologii Polskiej Uniwersytetu Wrocławskiego przez językoznawców badających komunikację spo łeczną. Najważniejszym celem serii jest wypracowanie międzydyscyplinarnych narzędzi pozwalających opisywać wszelkie przejawy i aspekty dyskursu, dlatego kolejne monografi e są zwieńczeniem spotkań i dyskusji specjalistów reprezentujących różne dyscypliny naukowe i ośrodki akademickie. Tematyka serii mieści się w ramach szeroko rozumianej
komunikacji społecznej, a w polu widzenia autorów znajdują się takie kwestie, jak metodologie badań nad komunikowaniem, ideologizacja języka i innych kodów
semiotycznych, media tyzacja kultury i rzeczywistości społecznej, perswazyjne i manipulacyjne aspekty języka, tekstu i dyskursu.Producent:
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego - Wydawnictwo "Szermierz" sp. z o.o. w likwidacji
plac Uniwersytecki 15
50-137 Wrocław (PL)
tel: 71 375 24 74
email: [email protected]
Szczegóły: Ideologie w słowach i obrazach
Tytuł: Ideologie w słowach i obrazach
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Seria: OBLICZA KOMUNIKACJI
ISBN: 9788322930083
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 296
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.51 kg