Harvard Business Review. 10 artykułów, które musisz przeczytać
Harvard Business Review. 10 artykułów, które musisz przeczytać
- Wydawnictwo: Rebis
- Rok wydania: 2024
- ISBN: 9788383382166
- Ilość stron: 256
- Format: 15.0 x 22.5 cm
- Oprawa: Twarda
Dzisiaj*Zamówienie złożone do godz. 12.00 (nie dotyczy przedpłat zaksięgowanych po godz. 12.00). Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.
Opis: Harvard Business Review. 10 artykułów, które musisz przeczytać
Pomysły roku w dziedzinie zarządzania
Klasyczne koncepcje, ponadczasowe wskazówki, najlepsi teoretycy i praktycy biznesu – wszystko w jednym miejscu
Przeanalizowaliśmy pomysły, spostrzeżenia, koncepcje i najlepsze praktyki biznesowe przedstawione w minionym roku w „Harvard Business Review”, aby wybrać te najbardziej nowatorskie i wpływowe. Książka ta, zawierająca przemyślenia cenionych ekspertów, od Satyi Nadelli z Microsoftu po Lyndę Gratton z London Business School, oraz przykłady firm od Nestlé do TikToka, dostarcza najważniejszą i najbardziej aktualną wiedzę w dziedzinie zarządzania prosto do twoich rąk.
Zainspiruje cię, by:
- przedefiniować role menedżerów w twojej organizacji,
- włączyć cele ESG (środowisko, społeczną odpowiedzialność i ład korporacyjny) do głównego modelu biznesowego firmy,
- czerpać korzyści z różnic pokoleniowych i zachęcać pracowników w różnym wieku do uczenia się od siebie nawzajem,
- ustalić, jakie umiejętności miękkie są niezbędne wyższej kadrze kierowniczej, i je budować.
- mobilizować wszystkich do rozwijania umiejętności potrzebnych przy transformacji cyfrowej.
Szczegóły: Harvard Business Review. 10 artykułów, które musisz przeczytać
Tytuł: Harvard Business Review. 10 artykułów, które musisz przeczytać
Wydawnictwo: Rebis
ISBN: 9788383382166
Tytuł oryginału: HBR's 10 Must Reads. The definitive management ideas of the year from HBR. 2024
Tłumacz: Jóźwiak Bożena
Języki: polski
Rok wydania: 2024
Ilość stron: 256
Format: 15.0 x 22.5 cm
Oprawa: Twarda