Projektanci emocji. O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w Nike
Greg Hoffman
Projektanci emocji. O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w Nike
Greg Hoffman
- Wydawnictwo: SQN - Sine Qua Non
- Rok wydania: 2024
- ISBN: 9788382104370
- Ilość stron: 376
- Format: 14.0 x 20.5 cm
- Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Jutro (piątek 2024-11-22)*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Projektanci emocji. O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w Nike - Greg Hoffman
Jak stymulować kreatywność w marketingu?
Jak świadomie tworzyć historie, obrazy i doświadczenia, które wywołują w ludziach poczucie silnej więzi z marką?
Greg Hoffman pracował niemal trzy dekady w Nike, przebywając zawodową drogę od stażysty do dyrektora marketingu. Pod jego kreatywnym przywództwem powstały najbardziej znane i przełomowe kampanie – między innymi z zaangażowaniem gwiazd sportu takich jak Michael Jordan, Kobe Bryant czy Cristiano Ronaldo.
Co jest najważniejsze w kreowaniu marki emocjonalnie bliskiej ludziom i dlaczego nie jest to wbrew pozorom zależne od jej wielkości i zasobów? Hoffman w tej książce skupia się na omówieniu trzech zasad:
Kreatywność to sport zespołowy;
Daj się zapamiętać;
Pozostaw po sobie dziedzictwo – a nie tylko wspomnienia.
Dowiedz się, jak wyglądała praca nad słynnymi kampaniami Nike „od środka”. Wykorzystaj sprawdzone przez Hoffmana strategie tworzenia historii, odblokuj kreatywność i buduj trwałe więzi między marką a odbiorcami.
Greg Hoffman - Czołowy autorytet w dziedzinie marketingu i brandingu, przez dwadzieścia siedem lat związany zawodowo z Nike, w tym jako CMO. W 2015 został uznany przez Fast Company za jedną z najbardziej kreatywnych osób w biznesie. Trafił na listy 50 Most Innovative CMO’s według „Business Insider” oraz Power Players magazynu „AdAge”. Poza wieloletnim doświadczeniem w marketingu Nike jest doceniany również za poruszanie tematów zrównoważonego rozwoju i wzmacniania równości.
Szczegóły: Projektanci emocji. O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w Nike - Greg Hoffman
Tytuł: Projektanci emocji. O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w Nike
Autor: Greg Hoffman
Wydawnictwo: SQN - Sine Qua Non
ISBN: 9788382104370
Tytuł oryginału: Emotion by Design
Tłumacz: Halbersztat Jan
Języki: polski
Rok wydania: 2024
Ilość stron: 376
Format: 14.0 x 20.5 cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami