Projektanci emocji. O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w Nike

Książka

Projektanci emocji. O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w Nike

  • Wydawnictwo: SQN - Sine Qua Non
  • Rok wydania: 2024
  • ISBN: 9788382104370
  • Ilość stron: 376
  • Format: 14.0x20.5cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
Dzisiaj*Zamówienie złożone do godz. 12.00 (nie dotyczy przedpłat zaksięgowanych po godz. 12.00). Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.
Cena katalogowa 59,99 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 59,99 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Projektanci emocji. O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w Nike - Greg Hoffman

Jak stymulować kreatywność w marketingu? Jak świadomie tworzyć historie, obrazy i doświadczenia, które wywołują w ludziach poczucie silnej więzi z marką? Greg Hoffman pracował niemal trzy dekady w Nike, przebywając zawodową drogę od stażysty do dyrektora marketingu. Pod jego kreatywnym przywództwem powstały najbardziej znane i przełomowe kampanie – między innymi z zaangażowaniem gwiazd sportu takich jak Michael Jordan, Kobe Bryant czy Cristiano Ronaldo. Co jest najważniejsze w kreowaniu marki emocjonalnie bliskiej ludziom i dlaczego nie jest to wbrew pozorom zależne od jej wielkości i zasobów? Hoffman w tej książce skupia się na omówieniu trzech zasad: » Kreatywność to sport zespołowy; » Daj się zapamiętać; » Pozostaw po sobie dziedzictwo – a nie tylko wspomnienia. Dowiedz się, jak wyglądała praca nad słynnymi kampaniami Nike „od środka”. Wykorzystaj sprawdzone przez Hoffmana strategie tworzenia historii, odblokuj kreatywność i buduj trwałe więzi między marką a odbiorcami. *** W tej książce podzielę się wiedzą i zasadami, które gromadziłem przez trzydzieści lat pracy. Przeanalizuję, jak wiele z moich procesów kreatywnych i zasad było inspirowanych bezpośrednio doświadczeniami uczestników życia sportowego – samych sportowców, trenerów i drużyn. Mam nadzieję, że czytelnicy dostrzegą, iż wspomniane procesy i zasady mają uniwersalne zastosowanie dla dużych i małych marek. Przede wszystkim książka ta ma być użytecznym planem dla biznesu, marketingu i kreatywnych profesjonalistów, niezależnie od tego, czy mówimy o twórcach działających w pojedynkę, czy o zespołach składających się z dwóch, czy z tysiąca osób. Jeśli zastosujesz w praktyce zawarte tu przemyślenia, może to wzmocnić ciebie jako lidera, twój zespół i twoją markę i pomóc ci osiągnąć poziom kreatywnej doskonałości, który pozwoli ci budować trwałe więzi z konsumentami. BIOGRAM Greg Hoffman Czołowy autorytet w dziedzinie marketingu i brandingu, przez dwadzieścia siedem lat związany zawodowo z Nike, w tym jako CMO. W 2015 został uznany przez Fast Company za jedną z najbardziej kreatywnych osób w biznesie. Trafił na listy 50 Most Innovative CMO’s według „Business Insider” oraz Power Players magazynu „AdAge”. Poza wieloletnim doświadczeniem w marketingu Nike jest doceniany również za poruszanie tematów zrównoważonego rozwoju i wzmacniania równości.


Szczegóły: Projektanci emocji. O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w Nike - Greg Hoffman

Tytuł: Projektanci emocji. O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w Nike
Autor: Greg Hoffman
Wydawnictwo: SQN - Sine Qua Non
ISBN: 9788382104370
Tytuł oryginału: Emotion by Design
Tłumacz: Halbersztat Jan
Języki: polski
Rok wydania: 2024
Ilość stron: 376
Format: 14.0x20.5cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami


Recenzje: Projektanci emocji. O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w Nike - Greg Hoffman

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×