SELF-REG w edukacji. Przewodnik dla nauczycieli, pedagogów i psychologów szkolnych

,

Książka

SELF-REG w edukacji. Przewodnik dla nauczycieli, pedagogów i psychologów szkolnych

,

  • Wydawnictwo: Mamania
  • Rok wydania: 2024
  • ISBN: 9788368021424
  • Ilość stron: 272
  • Format: 16.3 x 23.8 cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Pojutrze (poniedziałek 2024-12-23)*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 59,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 59,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: SELF-REG w edukacji. Przewodnik dla nauczycieli, pedagogów i psychologów szkolnych - Stuart Shanker, Susan Hopkins

Stuart Shanker i Susan Hopkins, znani eksperci w dziedzinie edukacji i psychologii, oferują wgląd w strategie, narzędzia i praktyki, które promują zdrową samoregulację u uczniów we wszystkich grupach wiekowych.



Autorzy wyjaśniają pojęcia związane z samoregulacją i jej znaczeniem dla procesu uczenia się, a także oferują szereg praktycznych wskazówek dotyczących m.in.:


  • projektowania sal lekcyjnych,

  • tworzenia harmonogramów zajęć,

  • organizowania materiałów edukacyjnych w sposób sprzyjający rozwojowi samoregulacji u uczniów.


Stuart Shanker i Susan Hopkins omawiają tu także konkretne techniki i metody pracy z uczniami, które pomagają im rozwijać umiejętności samoregulacji, takie jak:


  • świadomość emocji,

  • radzenie sobie ze stresem,

  • koncentracja uwagi,

  • rozwiązywanie konfliktów.


Każdy rozdział zawiera liczne przykłady z praktyki oraz ćwiczenia, które można zastosować w pracy z uczniami.

To inspirujący przewodnik dla nauczycieli, którzy pragną stworzyć środowisko szkolne sprzyjające całościowemu rozwojowi – zarówno intelektualnemu, jak i emocjonalnemu. Dzięki tej książce nauczyciele zdobędą narzędzia niezbędne do wsparcia uczniów w budowaniu zdolności samoregulacji, które są kluczowe dla sukcesu w szkole i w życiu.



Stuart Shanker – profesor York University w Toronto, autor wielu publikacji oraz książek naukowych z zakresu psychologii. Jego książka „SELF-REG” okazała się przełomową dla rodziców. Autor proponuje w niej naukę samoregulacji, mającej pomóc dzieciom samodzielnie zmienić ich zachowanie. Identyfikacja i zarządzanie emocjami pozwalają najmłodszym powrócić do stanu zrównoważenia, który jest niezbędny do ich rozwoju.



Mocno poparte wiedzą naukową techniki Stuarta Shankera wywarły znaczący wpływ na dzieci i ich rodziców. Efektem programu przeprowadzanego przez autora wśród setek tysięcy kanadyjskich dzieci była znacząca poprawa w zakresie zachowania i osiąganych wyników w nauce. Stuart Shanker jest także założycielem The MEHRIT Centre, które wdraża metodę Self-Reg w szkołach na całym świecie – od Kanady po Daleki Wschód.

Susan Hopkins – dyrektor wykonawcza The MEHRIT Centre, doświadczona pedagożka, która przez ostatnie dwie dekady pracowała we wszystkich obszarach edukacji. Mocno wierzy w potencjał każdego dziecka oraz w to, że dobro wszystkich nauczycieli powinno być priorytetem w szkołach. Susan prowadziła prezentacje dotyczące Self-Reg i współpracowała ze szkołami i społecznościami w całej Kanadzie, a także odegrała kluczową rolę w rozwoju TMC – popularnych i skutecznych kursów internetowych z Self-Reg.



Poznaj pozostałe książki autora:


  • „SELF-REG”

  • „Samoregulacja w szkole. SELF-REG. Spokój, koncentracja, nauka”


Esencja Self-Reg zawiera się w słowach: każde dziecko jest inne. Coś, co dla jednego dziecka jest pozytywnym stresorem – na przykład nauka czytania lub opanowanie podstaw matematyki – dla innego jest stresorem negatywnym. By sprostać tym różnicom indywidualnym, które stanowią samo sedno rzeczywistości nauczania, potrzebny jest nieustanny proces odkrywania, w którym wciąż na nowo zadajemy sobie pytanie, dlaczego dany uczeń postępuje lub reaguje w taki, a nie inny sposób – albo dlaczego my to robimy; co możemy zmodyfikować lub zmienić, żeby uczeń nie był tylko gotowy, ale wręcz chętny do nauki; i czy to, co robimy, pomaga uczniowi stać się spokojnym, skoncentrowanym i uważnym, czy też odnosi wręcz przeciwny skutek. - (fragment)


Szczegóły: SELF-REG w edukacji. Przewodnik dla nauczycieli, pedagogów i psychologów szkolnych - Stuart Shanker, Susan Hopkins

Tytuł: SELF-REG w edukacji. Przewodnik dla nauczycieli, pedagogów i psychologów szkolnych
Autor: Stuart Shanker, Susan Hopkins
Wydawnictwo: Mamania
ISBN: 9788368021424
Tytuł oryginału: Self-Reg Schools: A Handbook for Educators
Tłumacz: Maksymowicz-Hamann Jowita
Języki: polski
Rok wydania: 2024
Ilość stron: 272
Format: 16.3 x 23.8 cm
Oprawa: Miękka


Recenzje: SELF-REG w edukacji. Przewodnik dla nauczycieli, pedagogów i psychologów szkolnych - Stuart Shanker, Susan Hopkins

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: