Polityka z twarzą. Personalizacja parlamentarnych
Marek Mazur
Polityka z twarzą. Personalizacja parlamentarnych
Marek Mazur
- Producent: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
- Rok produkcji: 2014
- ISBN: 9788380123557
- Ilość stron: 224
Niedostępna
Opis: Polityka z twarzą. Personalizacja parlamentarnych - Marek Mazur
W pracy rozważany jest proces personalizacji polskich kampanii wyborczych, czyli rosnącej roli liderów politycznych w dyskursie wyborczym kosztem koncentracji na partiach i problemach politycznych, w latach 1993-2011. Unikalny charakter, w sensie naukowym, mają zaprezentowane badania empiryczne, dotyczące personalizacji w ujęciu medialnym (analiza zawartości Gazety Wyborczej i Rzeczpospolitej) oraz strategicznym (analiza zawartości telewizyjnych audycji wyborczych). Wyniki studiów potwierdzają tezę personalizacji w rozumieniu wzrostu roli liderów politycznych w warstwie prezentacji polityki. Publikacja skierowana jest nie tylko do przedstawicieli nauk humanistycznych (medioznawców, politologów, socjologów) zajmujących się tematyką komunikowania politycznego, ale także tych spośród studentów i obserwatorów polityki, których interesują przemiany współczesnej demokracji w kontekście kampanii wyborczych.
Producent:
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
ul. Bankowa 12B
40-007 Katowice (PL)
tel: +48 32 359 21 77
email: [email protected]
Szczegóły: Polityka z twarzą. Personalizacja parlamentarnych - Marek Mazur
Tytuł: Polityka z twarzą. Personalizacja parlamentarnych
Autor: Marek Mazur
Producent: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
ISBN: 9788380123557
Rok produkcji: 2014
Ilość stron: 224