Bestsellery literatura popularna odbiorcy Empiryczne badania współczesnego czytelnictwa
Bestsellery literatura popularna odbiorcy
Empiryczne badania współczesnego czytelnictwa
- Wydawnictwo: UMCS
- Rok wydania: 2012
- ISBN: 9788322729809
- Ilość stron: 160
- Format: 16.6x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Bestsellery literatura popularna odbiorcy
Książka jest zbiorem artykułów podejmujących ważne i aktualne zagadnienia dotyczące współczesnej kultury czytelniczej. Autorzy poszukują odpowiedzi na pytanie o powody czytelniczych fascynacji głośnymi bestsellerami ostatnich lat: cyklem "Harry Potter", powieściami Paulo Coelho, Andrzeja Sapkowskiego, Joanny Chmielewskiej, Marii Nurowskiej. Inspiracje i działania płynące z kręgu literatury/kultury popularnej i rynku wydawniczego konfrontują oni z rzeczywistymi zachowaniami odbiorców.
Szczegóły: Bestsellery literatura popularna odbiorcy
Tytuł: Bestsellery literatura popularna odbiorcy
Podtytuł: Empiryczne badania współczesnego czytelnictwa
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788322729809
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 160
Format: 16.6x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.32 kg