Geniusz marketingu
Fisk Peter
Geniusz marketingu
Fisk Peter
- Wydawnictwo: Wolters Kluwer
- Rok wydania: 2009
- ISBN: 9788376015651
- Ilość stron: 416
- Format: 17.0x24.5cm
- Oprawa: Twarda
Niedostępna
Opis: Geniusz marketingu - Fisk Peter
Klienci, marki i marketing to podstawa współczesnych strategii rynkowych. Geniusz marketingu wyjaśnia, dlaczego te zagadnienia są obecnie tak ważne. To książka dla każdego marketera, który chce się wyróżnić i nauczyć wykorzystywać zarówno swoją inteligencję, jak i wyobraźnię. Współczesne rynki ulegają dynamicznym przeobrażeniom, a więc również podejście do marketingu musi się diametralnie zmienić - powinien mieć on charakter strategiczny, komercyjny i innowacyjny. Według autora przykład należy czerpać z wielkich światowych marek i dlatego przedstawia on m.in. wizję Google, rozwój Apple i Starburcks, rewolucję Ebay, dyscyplinę wartości Microsoftu i Toyoty, budowanie strategii przez Coca-Colę. Każdy może stać się geniuszem marketingu, ucząc się od najlepszych: inteligencji od Stevea Jobsa, wyobraźni od Philippe'a Starcka, zdolności osiągania sukcesu od Phila Knighta.
Producent:
Wolters Kluwer Polska sp. z o.o
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa (PL)
tel: +48 801 04 45 45
email: [email protected]
Szczegóły: Geniusz marketingu - Fisk Peter
Tytuł: Geniusz marketingu
Autor: Fisk Peter
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: Dla liderów biznesu
ISBN: 9788376015651
Tłumacz: Mokrzycki Leszek
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 416
Format: 17.0x24.5cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.75 kg