Serwisy społecznościowe w strategiach komunikacyjnych sztabów wyborczych. Kampanie prezydenckie w Polsce w latach 2010, 2015 i 2

Książka

Serwisy społecznościowe w strategiach komunikacyjnych sztabów wyborczych. Kampanie prezydenckie w Polsce w latach 2010, 2015 i 2

  • Wydawnictwo: Inwestycje
  • Rok wydania: 2025
  • ISBN: 978-83-7720-816-8
Wysyłka:
Dzisiaj*Zamówienie złożone do godz. 12.00 (nie dotyczy przedpłat zaksięgowanych po godz. 12.00). Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.
Cena katalogowa 75,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 75,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Serwisy społecznościowe w strategiach komunikacyjnych sztabów wyborczych. Kampanie prezydenckie w Polsce w latach 2010, 2015 i 2 - Żaneta Wełna

Komunikowanie polityczne to obszar, w odniesieniu do którego można zaobserwować rosnące zainteresowanie zarówno pod względem praktyki politycznej, jak i w wymiarze badawczym. Za szczególną formę komunikowania politycznego uznać należy jego internetową odmianę. Przez lata możliwości komunikacyjne związane z kolejnymi dostępnymi narzędziami znacząco się poszerzały, finalnie prowadząc do regularnego korzystania z serwisów społecznościowych przez podmioty polityczne na wszystkich szczeblach działalności: międzynarodowym, ogólnokrajowym i lokalnym. Głównym celem publikacji jest ukazanie rozwoju komunikowania politycznego w mediach społecznościowych na przykładzie kanałów social media kandydatów w wyborach na prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej oraz określenie interakcyjnych strategii komunikacyjnych, realizowanych przez nich i ich sztaby w tej sferze. Analizie poddana jest aktywności kandydatów za pośrednictwem ich oficjalnych profili w czterech serwisach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter/X i YouTube). Dane i wnioski dotyczą prezydenckich kampanii wyborczych w latach 2010, 2015, 2020 (luty-maj) oraz 2020 (czerwiec-lipiec), czyli wszystkich, podczas których możliwe było dotychczas korzystanie z narzędzi social media. Taki zakres badań czyni niniejszą monografię pierwszym opracowaniem, traktującym tematykę komunikowania politycznego za pośrednictwem serwisów społecznościowych podczas prezydenckich kampanii wyborczych w Polsce w sposób całościowy.

***********

Publikacja jest pracą przemyślaną, w syntetyczny i logiczny sposób zaprezentowane są najważniejsze zagadnienia teoretyczne, które poruszają najistotniejsze, z punktu widzenia tematu pracy, kwestie. Na podkreślenie zasługuje fakt, iż Autorka przeanalizowała bardzo obszerny materiał badawczy, który objął wszystkie posty opublikowane na czterech serwisach społecznościowych w rozbiciu na poszczególne kampanie prezydenckie.

Prof. ucz. dr hab. Małgorzata Koszembar-Wiklik


Producent:
Swede Sp. z o.o. Sp.k.
Wysogotowo ul. Laurowa 18
62-081 Przeźmierowo (PL)
tel: 616531076
email: [email protected]


Szczegóły: Serwisy społecznościowe w strategiach komunikacyjnych sztabów wyborczych. Kampanie prezydenckie w Polsce w latach 2010, 2015 i 2 - Żaneta Wełna

Tytuł: Serwisy społecznościowe w strategiach komunikacyjnych sztabów wyborczych. Kampanie prezydenckie w Polsce w latach 2010, 2015 i 2
Autor: Żaneta Wełna
Wydawnictwo: Inwestycje
Kod paskowy: 9788377208168
ISBN: 978-83-7720-816-8
Rok wydania: 2025


Recenzje: Serwisy społecznościowe w strategiach komunikacyjnych sztabów wyborczych. Kampanie prezydenckie w Polsce w latach 2010, 2015 i 2 - Żaneta Wełna

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: