Serwisy społecznościowe w strategiach komunikacyjnych sztabów wyborczych. Kampanie prezydenckie w Polsce w latach 2010, 2015 i 2
Żaneta Wełna
Serwisy społecznościowe w strategiach komunikacyjnych sztabów wyborczych. Kampanie prezydenckie w Polsce w latach 2010, 2015 i 2
Żaneta Wełna
- Wydawnictwo: Inwestycje
- Rok wydania: 2025
- ISBN: 978-83-7720-816-8
Pojutrze (poniedziałek 2025-07-14)*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Serwisy społecznościowe w strategiach komunikacyjnych sztabów wyborczych. Kampanie prezydenckie w Polsce w latach 2010, 2015 i 2 - Żaneta Wełna
Komunikowanie polityczne to obszar, w odniesieniu do którego można zaobserwować rosnące zainteresowanie zarówno pod względem praktyki politycznej, jak i w wymiarze badawczym. Za szczególną formę komunikowania politycznego uznać należy jego internetową odmianę. Przez lata możliwości komunikacyjne związane z kolejnymi dostępnymi narzędziami znacząco się poszerzały, finalnie prowadząc do regularnego korzystania z serwisów społecznościowych przez podmioty polityczne na wszystkich szczeblach działalności: międzynarodowym, ogólnokrajowym i lokalnym. Głównym celem publikacji jest ukazanie rozwoju komunikowania politycznego w mediach społecznościowych na przykładzie kanałów social media kandydatów w wyborach na prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej oraz określenie interakcyjnych strategii komunikacyjnych, realizowanych przez nich i ich sztaby w tej sferze. Analizie poddana jest aktywności kandydatów za pośrednictwem ich oficjalnych profili w czterech serwisach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter/X i YouTube). Dane i wnioski dotyczą prezydenckich kampanii wyborczych w latach 2010, 2015, 2020 (luty-maj) oraz 2020 (czerwiec-lipiec), czyli wszystkich, podczas których możliwe było dotychczas korzystanie z narzędzi social media. Taki zakres badań czyni niniejszą monografię pierwszym opracowaniem, traktującym tematykę komunikowania politycznego za pośrednictwem serwisów społecznościowych podczas prezydenckich kampanii wyborczych w Polsce w sposób całościowy.
***********
Publikacja jest pracą przemyślaną, w syntetyczny i logiczny sposób zaprezentowane są najważniejsze zagadnienia teoretyczne, które poruszają najistotniejsze, z punktu widzenia tematu pracy, kwestie. Na podkreślenie zasługuje fakt, iż Autorka przeanalizowała bardzo obszerny materiał badawczy, który objął wszystkie posty opublikowane na czterech serwisach społecznościowych w rozbiciu na poszczególne kampanie prezydenckie.
Prof. ucz. dr hab. Małgorzata Koszembar-Wiklik
Producent:
Swede Sp. z o.o. Sp.k.
Wysogotowo ul. Laurowa 18
62-081 Przeźmierowo (PL)
tel: 616531076
email: [email protected]
Szczegóły: Serwisy społecznościowe w strategiach komunikacyjnych sztabów wyborczych. Kampanie prezydenckie w Polsce w latach 2010, 2015 i 2 - Żaneta Wełna
Tytuł: Serwisy społecznościowe w strategiach komunikacyjnych sztabów wyborczych. Kampanie prezydenckie w Polsce w latach 2010, 2015 i 2
Autor: Żaneta Wełna
Wydawnictwo: Inwestycje
Kod paskowy: 9788377208168
ISBN: 978-83-7720-816-8
Rok wydania: 2025
Recenzje: Serwisy społecznościowe w strategiach komunikacyjnych sztabów wyborczych. Kampanie prezydenckie w Polsce w latach 2010, 2015 i 2 - Żaneta Wełna
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: Żaneta Wełna (20)
- Kształtowanie i wspieranie rozwoju psychoruchowego małych dzieci w żłobku (Difin) - Miękka
- Garnitur na słupie (Novae Res) - Miękka ze skrzydełkami
- Potwory pod moją skórą (Szósty Zmysł) - miękka
- Bieżeństwo 1915. Zapomniani uchodźcy (Czarne) - Twarda
- Nikita. Diabelski młyn. Tom 3. (SQN - Sine Qua Non) - miękka ze skrzydełkami
- Śledztwa Anety Nowak. Tom 3. Szybki szmal (Muza) - Miękka ze skrzydełkami
- Rycerz Jan Królewna Kasia i Smok (Font) -
- Kwartalnik Pedagogiczny 2022/1 (263) (Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego) - Miękka
- Światło po zmierzchu (Zysk i S-ka) - Miękka ze skrzydełkami
- W objęciach mroku (Skarpa Warszawska) - Miękka
- Matylda. Droga ku przyszłości (Skarpa Warszawska) - Miękka
- Zwierzęta łowne (W.A.B.) - Twarda
- Światło po zmierzchu (Audiobook) (Storybox) -
- Zostań na zawsze (WasPos) - Miękka ze skrzydełkami
- Zaplanuj swoje szczęście. Praktyczne ćwiczenia z myślenia i działania (wyd. II) (CeDeWu) - Miękka
- Epidemia samotności. Jak budować trwałe więzi we współczesnym świecie (Filia) - Miękka
- Polska myśl polityczna na emigracji (1939-1990) (UMCS) - Miękka
- Serwisy społecznościowe w strategiach komunikacyjnych sztabów wyborczych. Kampanie prezydenckie w Polsce w latach 2010, 2015 i 2 (Inwestycje) -
- Bieżeństwo 1915 (Czarne) - Twarda
- Pieniądz cyfrowy banków centralnych (CeDeWu) - Miękka