Instrumenty i obszary przeobrażeń i zmian organizacyjnych w warunkach globalizacji

Książka

Instrumenty i obszary przeobrażeń i zmian organizacyjnych w warunkach globalizacji

  • Wydawnictwo: Difin
  • Rok wydania: 2009
  • ISBN: 9788376411200
  • Ilość stron: 557
  • Format: 15.6x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 90,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 90,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Instrumenty i obszary przeobrażeń i zmian organizacyjnych w warunkach globalizacji

W książce zaprezentowano poglądy praktyków i teoretyków zarządzania jak nie ulec w walce konkurencyjnej w warunkach globalizacji, a także w sytuacji obecnego globalnego kryzysu ekonomicznego. Jak nie ulec, to znaczy jakie stosować instrumenty zarządzania i w jakich obszarach działalności. Pierwszy fragment książki poświęcony jest dwu zagadnieniom. Pierwsze dotyczy odpowiedzi na pytanie: czy adaptować się do zmian w otoczeniu, czy kształtować otoczenie zewnętrzne Jakie przyjmować formy organizacyjne współpracy z innymi podmiotami gospodarczymi Jaką przyjąć strategię Jednak równie ważne jest wskazanie, co zrobić wewnątrz firmy, aby sprostać wyzwaniom globalizacji. Czy dotychczas stosowane metody zarządzania, w tym metody motywacji, tworzenia i wdrażania innowacji, zachęcają pracowników do angażowania się w rozwiązywanie problemów przedsiębiorstwa Gospodarka oparta na wiedzy zwróciła uwagę praktyków i teoretyków zarządzania na możliwości jakie niesie właściwe wykorzystanie zasobów niematerialnych w walce konkurencyjnej. Odpowiednią uwagę przywiązuje się do marki, reputacji, czy zachowania organizacji są etyczne i czy cieszy się ona zaufaniem wśród własnych pracowników, a także w otoczeniu. Podkreśla się rolę kapitału intelektualnego organizacji, a szczególnie jej relacje z klientami. Globalna reklama, globalny rynek przekłada się na postawy i zachowania konsumentów oczekujących zaspokojenia określonych potrzeb jakościowych towarów i usług. Zatem jakość obok ceny staje się podstawowym instrumentem walki konkurencyjnej. Owa walka to nie tylko działania kierownictw organizacji, ale i ogółu w nich zatrudnionych. Tej problematyce poświęcono trzeci rozdział publikacji. Następny rozdział książki poświęcony jest przeobrażeniom w organizacjach niebiznesowych. Autorzy poszczególnych fragmentów starają się odpowiedzieć na pytania: czy w Polsce mamy już do czynienia z nowym zarządzaniem publicznym, czy nastąpiły zmiany w kierowaniu na wzór organizacji biznesowych, na ile Unia Europejska przyczynia się do przeobrażeń w funkcjonowaniu społeczności lokalnych, czy owe przemiany przekładają się na zaspokojenie lokalnych potrzeb społecznych

Producent:
Difin sp. z o.o.
ul. Kostrzewskiego 1
00-768 Warszawa (PL)
tel: 228514561
email: [email protected]


Szczegóły: Instrumenty i obszary przeobrażeń i zmian organizacyjnych w warunkach globalizacji

Tytuł: Instrumenty i obszary przeobrażeń i zmian organizacyjnych w warunkach globalizacji
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376411200
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 557
Format: 15.6x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.836 kg
Redakcja: Potocki Arkadiusz


Recenzje: Instrumenty i obszary przeobrażeń i zmian organizacyjnych w warunkach globalizacji

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×