Marketing usług hotelarskich (dodruk na życzenie)
Marek Turkowski
Marketing usług hotelarskich (dodruk na życzenie)
Marek Turkowski
- Wydawnictwo: PWE
- Rok wydania: 2012
- ISBN: 9788320817614
- Ilość stron: 284
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Marketing usług hotelarskich (dodruk na życzenie) - Marek Turkowski
Książka zawiera kompletne studium usługi hotelarskiej jako produktu, a także zagadnień związanych z jakością, ceną i promocją usług hotelarskich. Za szczególną zaletę książki można uznać liczne przykłady z praktyki hotelarskiej w kraju i za granicą, których w niniejszym, uaktualnionym i rozszerzonym III wydaniu znajdzie Czytelnik około 160. Zmiany w obecnym wydaniu polegają na uwzględnieniu najnowszej wiedzy na temat nowych form produktu, globalizacji, łańcuchów hotelarskich, nowych narzędzi promocji i dystrybucji (Internet, sprzedaż bezpośrednia, telefonia komórkowa). Autor podaje też nowe dane statystyczne.
Książka jest przeznaczona dla uczniów oraz studentów kierunków związanych z turystyką i hotelarstwem. Hotelarzom książka pomoże zaś usystematyzować oraz uzupełnić wiedzę praktyczną.Książki z opcji dodruk na życzenie są ujednolicone pod względem wykonania:
- okładka kolorowa wydrukowana na kartonie 250 g/m,
- środek czarno-biały, drukowany na papierze offsetowym 80 g/m,
- oprawa miękka klejona.
Szczegóły: Marketing usług hotelarskich (dodruk na życzenie) - Marek Turkowski
Tytuł: Marketing usług hotelarskich (dodruk na życzenie)
Autor: Marek Turkowski
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320817614
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 284
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.46 kg