Uchwały reklamowe. Zagadnienia prawne i legislacyjne

Książka

Uchwały reklamowe. Zagadnienia prawne i legislacyjne

  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2025
  • ISBN: 9788383903477
  • Ilość stron: 156
  • Format: 15x21
  • Oprawa: okładka twarda
Wysyłka:
Dzisiaj*Zamówienie złożone do godz. 12.00 (nie dotyczy przedpłat zaksięgowanych po godz. 12.00). Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.
Cena katalogowa 99,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 99,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Uchwały reklamowe. Zagadnienia prawne i legislacyjne - Opracowanie zbiorowe

Publikacja kompleksowo omawia prawne i legislacyjne aspekty uchwał reklamowych, których celem jest zapewnienie ładu przestrzennego, ochrona krajobrazu, środowiska i bezpieczeństwa, oraz zapobieganie nadmiernemu natężeniu reklam.



Opierając się na orzecznictwie sądów powszechnych i administracyjnych i poglądach doktryny autorzy przedstawili zagadnienia dotyczące m.in.:


  • konstytucyjności przepisów uchwał krajobrazowych, tj. problematykę tzw. wywłaszczenia krajobrazowego, ze szczególnym uwzględnieniem zasady państwa prawnego;

  • audytu krajobrazowego w zestawieniu z uchwałą reklamową;

  • korelacji między uchwałą krajobrazową a zasadą dobrego sąsiedztwa przy ustalaniu warunków zabudowy dla obiektów reklamowych;

  • reklamy cyfrowej i light pollution;

  • nieuczciwej reklamy w przestrzeni publicznej, a także wskazali na zmiany, które powinny zostać wdrożone zarówno na szczeblu ustawodawczym, jak i samorządowym.


Artykuły zawarte w publikacji powstały na podstawie referatów wygłoszonych przez autorów podczas konferencji zorganizowanej na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu we współpracy z Wydziałem Urbanistyki i Architektury Urzędu Miasta Poznania.



Opracowanie przeznaczone jest dla prawników, architektów, urbanistów oraz pracowników administracji publicznej.
Zainteresuje przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego, w szczególności odpowiedzialnych za zagadnienia związane z planowaniem przestrzennym.

Kraj produkcji: PL

Producent:
Wolters Kluwer Polska sp. z o.o
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa (PL)
tel: +48 801 04 45 45
email: [email protected]


Szczegóły: Uchwały reklamowe. Zagadnienia prawne i legislacyjne - Opracowanie zbiorowe

Tytuł: Uchwały reklamowe. Zagadnienia prawne i legislacyjne
Autor: Opracowanie zbiorowe
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: Monografie
ISBN: 9788383903477
Języki: polski
Rok wydania: 2025
Ilość stron: 156
Format: 15x21
Oprawa: okładka twarda
Waga: 0.306 kg
Redakcja: Kruś Maciej, Pawłowski Sławomir, Staniszewska Lucyna
Kraj produkcji: PL


Recenzje: Uchwały reklamowe. Zagadnienia prawne i legislacyjne - Opracowanie zbiorowe

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Inne pozycje tego autora: Opracowanie zbiorowe (20)