
Zachowania zakupowe w internecie zaawansowanego wiekiem konsumenta z dwóch perspektyw poznawczych
Rybaczewska Maria
Zachowania zakupowe w internecie zaawansowanego wiekiem konsumenta z dwóch perspektyw poznawczych
Rybaczewska Maria
- Wydawnictwo: Difin
- Rok wydania: 2025
- ISBN: 9788382703962
- Ilość stron: 156
- Oprawa: Miękka
1 - 3 dni robocze*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Zachowania zakupowe w internecie zaawansowanego wiekiem konsumenta z dwóch perspektyw poznawczych - Rybaczewska Maria
Zachowanie w internecie konsumenta zaawansowanego wiekiem jest tematem istotnie zyskującym na znaczeniu w ostatnim czasie. Mimo identyfikacji tego zagadnienia w zainteresowaniach badaczy, a co za tym idzie – jego obecności w literaturze przedmiotu, obserwuje się aktualnie intensyfikację wysiłków badawczych adresujących innowacyjne i konkretnie sprecyzowane luki w wiedzy.
Oryginalność prezentowanej monografii osadza się, między innymi, na wykorzystaniu przez autorkę innowacyjnej metody ilościowej, polegającej na połączeniu danych administracyjnych oraz deklaratywnych pozyskanych z unikatowej bazy diachronicznego przedsięwzięcia badawczego Healthy Ageing in Scotland (HAGIS). Jest to pierwsza taka próba, która prowadzi do bardzo owocnych wniosków udoskonalania tego typu podejścia nie tylko w obranym wymiarze geograficznym.Kraj produkcji: PL
Ostrzeżenia:
Brak ostrzeżeńProducent:
Difin sp. z o.o.
ul. Kostrzewskiego 1
00-768 Warszawa (Polska)
tel: 228514561
email: [email protected]
Szczegóły: Zachowania zakupowe w internecie zaawansowanego wiekiem konsumenta z dwóch perspektyw poznawczych - Rybaczewska Maria
Tytuł: Zachowania zakupowe w internecie zaawansowanego wiekiem konsumenta z dwóch perspektyw poznawczych
Autor: Rybaczewska Maria
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788382703962
Języki: polski
Rok wydania: 2025
Ilość stron: 156
Oprawa: Miękka
Redakcja: Difin